SKX009 loopt voor

Misschien een gek vraagje, maar waar meet je mee? Kan het zijn dat dat horloge o.i.d. misschien 3 minuten achter loopt?
En anders idd gewoon een nieuwe vragen.

Zet een applicatie zoals bijv Toolwatch (website) op je telefoon en houd het daar een weekje bij, die laat netjes een gemiddelde zien met alle vastgelegde momenten. Deze synchroniseert met de atomische tijdklok.

Ik ga zeker vragen om een nieuw uurwerk , die heeft hij op voorraad las ik ergens bij hem , zo slim zal hij wel wezen denk ik .
Wat van dat op en neer sturen word je ook niet goed van .

Waar meet je mee ?
met het horloge , ik heb hem goed gezet op de klok van de computer , op de seconde nauwkeurig , dan kijk je na een dag weer , dan zie je of hij voor loopt of achter , iets is er niet goed , ook als hij afgedaan word voor het slapen , en op de rug weg word gelegd is de voorloop tijd toegenomen , en dat is helemaal niet goed .
Ik heb hem al een mailtje gestuurd , ik ben benieuwd wanneer in reactie krijg , ik helemaal niet .
Als dat niet gebeurd stuur ik hem weer terug naar hem , met een brief erbij van hoe en wat .
Meer kan ik niet doen , hij doet ook zijn best .

Rob heeft gereageerd op de mail , dat hij er ook niks van snapt omdat hij mooi afgeregeld was , hij stuurt hem op naar seiko zei hij , ik heb gevraagd om een andere klok met bij betaling , een kenitic SNP127,ik heb er nu ook een aan , die blijven mooi op tijd .
Ik werd er niet goed van , van dat goed zetten allemaal , dan kan er niks tegen een rolex , die loopt altijd goed , ik heb spijt dat ik de mijne het verkocht , maar er komt er weer een aan hoor .

Tja, een hele SKX kost hetzelfde als 2 schakels van een Rolex-band, dus geen goed vergelijk. Mijn huidige Skx blijft binnen -2 sec per dag en mijn vorige binnen +6sec. Dus normaliter lopen ze best goed (+/- 10sec p/dag, tot heeeel goed, zoals ik het getroffen heb)
Je kunt hem ook nog eens laten reguleren voor een tientje of 3 als dat nog steeds niet nauwkeurig genoeg is.

Ik ben bang dat ik ermee blijf klote met die klok , ik hoop dat ik die andere kan kopen, ben ik van het gezeik af met die klok , nooit geen seiko automaat meer denk ik , als het hetzelfde was als bij jouw had ik er geen woord aan vuil gemaakt , maar elke dag minuten voor lopen , ook in rust , te gek voor woorden .
Ik ben meteen genezen van de skx .
Jammer maar het is niet anders .

En dit in 2 zinnen :thinking:
Tijd voor het weekend en een tranquillizertje :see_no_evil:

3 likes

Ik noem de Skx geen klok, maar een horloge, en voor de prijs zelfs een goed horloge. Als je nu van iedereen zou horen dat het waardeloze horloges zijn, dan kan ik je reactie begrijpen, maar 99 van de 100 zijn prima en QC van Seiko stelt helaas wel eens teleur. Je hebt gewoon die ene % getroffen, maar indien je het Rob van MW op zou laten lossen zou je daarna hoogstwaarschijnlijk helemaal tevreden zijn met de SKX,
Als je hiervoor geen geduld op kunt brengen, maak je de juiste keuze door te kiezen voor zoā€™n Kinetic klok :wink:

Wat is dat voor een antwoord spoon , reageer dan niet zou ik zeggen ,als je niet gewoon kan reageren .

Dat dacht ik ook , zelfs mijn pubklok uit 1860 loopt nog beter als die skx009 .
Trouwens dat reguleren heeft Rob al gedaan bij de horloge , haalde ook niks uit , hij ging wel iets beter lopen ,
maar echt niet veel , hij snapte er ook niks van .

Is geen antwoord maar een reactie op je klaagzang.
Relax een beetjeā€¦tis weekend :+1:

1 like