SKX009 loopt voor

Zou toch kunnen kloppen. Mijn pakketje zou vandaag ook geleverd worden, maar is zojuist versprongen naar morgen.

De mijne is ook vertraagd en die van gister ook. Zwaar leven joh!

Iedereen gaat er automatisch vanuit dat het horloge gedemagnetiseert moet worden, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij gewoon slecht is afgeregeld.
De kwaliteitscontrole op de 7S26 is nou niet echt heel nauwkeurig.

Je had het horloge ook gewoon in een winkel kunnen kopen. Dan had je ter plekke kunnen kijken hoe en wat, en had je simpel terug kunnen gaan als die onverhoopt niet goed had gelopen.

2 likes

Zetten ze er daar ook saffierglas in dan , nee dus , daar ging het me juist om , en de nieuwe
stalen banden van Rob .
Hij is nu afgeleverd volgens post nl , ik ben benieuwd wanneer hij is gemaakt , het euvel ligt natuurlijk bij Rob zelf , je kan niet met hem in contact komen , dat is heel slecht , hij zou veel ergenis uit de lucht kunnen helpen .
IK zou zeggen verkoop dan niet zoveel als je het niet aankan , god weet hoe lang ik nu weer kan wachten voor hij terug is .
We gaan het zien , vele die dit allemaal lezen bedenken zich wel voor ze daar bestellen denk ik .

1 like

Oké de volgende keer dat jij er dus eentje wilt met saffierglas en die nieuwe band moet hij maar tegen jou zeggen dat hij al genoeg verkocht heeft en dat hij niet aan jou wilt verkopen…

Het is waarschijnlijk ook niet altijd zo gemakkelijk voor hem… en neen ik ken hem niet en heb nog nooit gekocht bij hem. :wink:

het is heel makkelijk Horloge 17 door mails te beantwoorden , of dat je hem kan bellen , begin dan gewoon een winkel , zoiets maak je zelden ergens mee , ik heb het nog nooit meegemaakt .
Natuurlijk zijn er mensen die heel tevreden zijn ,maar ook veel die er niks meer kopen , het mes snijd aan twee kanten .
Ik denk als je dat saffier er ergens anders ook in kan laten zetten dat de mensen daar voor kiezen.
HIj doet zijn best , dat snap ik ook wel , maar heeft het veelste druk ,maar ga er dan voor zitten en beantwoord gewoon de vragen die een klant stelt , of laat dat doen .

Gezien het feit dat hij net pas is afgeleverd zou ik gewoon heel even een reactie van Rob afwachten…

:point_up:️Dit dus. Gewoon even afwachten.
Misschien had je ook beter je huiswerk kunnen doen van te voren en jezelf kunnen afvragen of je zaken wou doen met Rob?

Ach , het zal wel goed komen , daar ben ik van overtuigd ,maar het contact dat is niet zoals het moet zijn , en het duurt allemaal zo lang , dat is moeilijk als je geen geduld hebt hahahahaha

Heb jij geen geduld dan?:joy::joy::joy:

Dat begrijp ik wel maar we weten nu wel dat Rob niet de snelste is in zijn reactie. Eerst maar eens afwachten hoe hij reageert en je probleem gaat oplossen. Een probleem kan gebeuren zolang het maar netjes opgelost wordt en daar is Rob wel de man voor heb ik begrepen.

Probeer eens een EMG

Dan is een horloge dat te snel loopt juist prettig :thinking:

2 likes

Rob heeft de klok vlug afgesteld en terug gestuurd , Nu loopt hij nog voor , ik zal het een week af kijken , als het blijft neem ik weer contact op met Rob , gister was het in drie uur dat ik hem heb gedragen dik 20 sec , ik heb hem afgedaan voor het slapen , dan moet hij weer gelijk trekken vertelde Rob via mail .
Dat is niet zo gebeurd , loopt nog steeds 20 sec voor nu .
Als dat maar niet elke drie uur is , ik tref het niet met de klok dat lees ik hier wel , er zijn er vele die gewoon goed lopen , het lijkt wel of ik dat overal mee heb , alles wat ik koop is iets aan lijkt het wel .

Als hij nu nog steeds niet meer voorloopt t.o.v. gisteren (20 sec stabiel), dan loopt hij dus vrij netjes lijkt me.
dan heeft hij in ongeveer 12 uur tijd niets verloren of gewonnen toch?
Ik zou hem nog eens gelijk zetten en met een stopwatch meten en dan na 24 uur kijken wat de definitieve afwijking is. Het is overigens mooi snel geregeld allemaal hé!

Lang leve Rob!!

Ik ga dat over een aantal dagen bekijken , drie uur dragen , en dan weg leggen voor de nacht is nog niet iets waar je iets van kan zeggen vind ik , nu kijk ik vanavond weer voor ik hem afdoe , hoeveel minuten of seconden hij voor loopt of niet natuurlijk .
Als hij voorloopt weet ik na de nacht of het goed is of niet , ik lees hier dat er zijn die prachtig lopen , maar ook die niet zijn af te stellen schijnbaar .
We gaan het zien hoe het gaat verlopen .

In een dag loopt hij weer drie minuten voor , om gek van te worden , je moet er toch van op aan kunnen , Rob heeft hem afgesteld , maar nog niet goed in mijn ogen .

Dan zou ik het horloge terugsturen en een ander/nieuw exemplaar vragen. Als het horloge na reguleren nog steeds zoveel voorloopt dan is er iets niet goed. Kan gebeuren.
Ik zou het rob even voorleggen en een omruil voorstellen.
Groeten,
Marijn