Skyjack

Vandaag mijn Halios Laguna geruild met Jack (@Skyjack), een smetteloze transactie. Lekker vlotte comnmunicatie en komt zijn afspraken na, dus wat mij betreft: AANRADER!

1 like

Een ruil met Jack gedaan! Goede communicatie en lekker snel geleverd! Kortom top ervaring!

1 like

Mooie band gekocht van @Skyjack ,
Alles super snel verlopen.
Al verzonden voordat ik het geld had overgemaakt waar maak je dat nog mee !

Bedankt Jack

1 like

Vandaag de LLD van @Skyjack overgenomen…na wat heen en weer contacten tot een mooie oplossing met elkaar gekomen door ergens in het midden elkaar te treffen.

Met een lekkere bak koffie het horloge bekeken en natuurlijk gepraat over de gezamenlijke hobby…daarna met een goed gevoel naar huis gereden met de prachtige LLD !!

Wat mij betreft dus een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar…bedankt.

Gr
@Number4

1 like

Deze week heb ik van @Skyjack de Citizen promaster full lume overgenomen. BTW wat een gave klok is dit :grin:

De communicatie verliep zeer vlot en binnen een dag was het horloge al binnen. En in het echt is de klok nog mooier dan op de foto’s.

Het pakketje werd netjes op kosten van Skyjack verzonden en was zeer zorgvuldig ingepakt. Ook de communicatie aangaande het verzenden van het pakket zelf en de track&trace werd heel snel doorgestuurd.

Wat mij betreft dus ook zeer zeker een aanrader! Bedankt voor de fijne afhandeling!

1 like

Vandaag een Leonardo binnen gekregen van Jack. Je weet wel, die blauwe turtle :wink:

Goed verpakt, duidelijke communicatie en staat zoals beschreven…

1 like

Net weer zeer fijne deal met Jack achter de rug. Snelle, duidelijke communicatie, snelle betaling, erg fijn contact,…

Aanrader!

@Skyjack tot de volgende :wink:

1 like

Mee eens. Meermaals goede ervaringen hier.

1 like

Van Jack een Vostok Radioroom overgenomen. Perfect horloge, zeer snel en uitstekend verpakt verzonden.
Top deal, prettig contact en zeer tevreden :grinning:

Edox Hydrosub overgenomen, helemaal zoals beschreven, paar dagen voor me gereserveerd, en zo ongeveer verstuurd voordat de betaling binnen was.

Kortom: @Skyjack is een absolute topper!

Gr. Marc

1 like

Leuke en probleemloze ruildeal gemaakt met Jack. Graag tot een volgende!

1 like

Leuke en probleemloze ruil met @Skyjack. Hij was al eens koffie komen drinken bij me op kantoor, dus we durfden het beide aan ;-).

EĂ©n puntje van kritiek: Het pakje was (voor een horloge) aan de grote kant en daar had ik bij de rit naar de Primera geen rekening mee gehouden:

1 like

Heerlijke Vespa :slight_smile:

1 like

Horloge overgenomen van @Skyjack. Goede communicatie en snel verzonden. Zeker een aanrader! Bedankt!

1 like

NATO band van @Skyjack overgenomen.
Snelle verzending, alles top.
Bedankt!

1 like

Bandje overgenomen van @Skyjack , snelle communicatie en verzending, top!

1 like

Gave Vostok meshband overgenomen van @Skyjack . Prettige deal, vlotte afhandeling. Topper!

1 like

2 mooie banden gekocht van @Skyjack. Suuupersnel in mijn brievenbus gedropt. Bedankt Jack, dat is prima service.

1 like

Ik heb een bandje gekocht van Jack. Nette, vlotte communicatie en het bandje werd snel opgestuurd in een keurige envelop (Ter referentie voor de meesten hier: duidelijk veel beter dan toiletpapier!). Ik zou zo weer een bandje van Jack kopen.

1 like

Ook ik heb een bandje gekocht - alles perfect en zeker aan te raden!

1 like