Skyjack

Horloge gekocht van Jack/@Skyjack het horloge was precies zoals beschreven, gezellig over horloges gekletst met een lekker bakje koffie. Heb er een stukje voor moeten rijden maar het was helemaal de moeite waard ik ben er helemaal blij mee. erg prettig zaken gedaan met jack de communicatie vooraf was ook helemaal top ik kan hem iedereen aanraden.

1 like

Van @Skyjack zijn Orient Ray Raven overgenomen. Vlotte communicatie, schappelijke prijs en heel netjes verzonden. Gewoon top!

1 like

Zeer net Hirsch bandje (z.g.a.n.) gekocht van Jack. Snelle levering na betaling (envelop lag klaar voor verzending) en goed contact.:+1:

Ik hou de bandenparade voortaan in de gaten bij hem!

1 like

Bij @Skyjack een Boris bezel met insert gekocht. Goede en snelle reacties en de volgende dag lag het netjes verpakt al in huis. Topverkoper!

1 like

Topervaring met @Skyjack. Zeer fijne communicatie, duidelijkheid en vlotte betaling. Veel plezier met je nieuwe aanwinst Jack!

1 like

Zeer goede ervaring met Skyjack! Ik heb net een zo goed als nieuwe Seiko SPB053 van hem overgenomen. In uitstekende staat! En prettig contact. Lekker snel en duidelijk.
Ik ben een tevreden man. Thanks

1 like

Alweer een zeer fijne deal met Jack achter de rug. Fijn om te handelen met iemand die goed geinformeerd is, en precies weet wat hij zoekt. Vlotte communicatie, bliksemsnelle betaling, en al wat je maar wil. Ongetwijfeld tot de volgende @Skyjack :wink:

1 like

Vandaag heb ik mijn vintage Tissot Visodate Seastar van Jack ontvangen, mooier dan verwacht, ik houd hem vannacht om! Zeer tevreden dus!

1 like

Gisteren bandje overgenomen van Jack en vandaag al in de bus terwijl mijn betaling waarschijnlijk nog in cyberspace is, dikke :+1:!

Nogmaals bedankt @Skyjack!

1 like

Vandaag eindelijk kunnen afspreken met @Skyjack.
Wegens beide te drukke agendaā€™s soms moeten uitstellen.
Leuke babbel en banden kunnen wisselen.

1 like

Twee horloges verkocht aan @Skyjack. Fijn dat er serieuze intresse was van zijn kant en dus fijn zaken te doen weer. Plus 1 weer voor Jack.

1 like

Een mooie band gekocht van @Skyjack. Gister gekocht,
vandaag lag hij netjes verpakt in de brievenbus. Bedankt Jack!

1 like

Dealtjes doen met mensen als @skyjack is mede wat deze hobby zo leuk maakt. Vlot, vriendelijk en ongecompliceerd. Aan te raden dus :+1:t2:

1 like

Bandje verkocht aan @Skyjack, snel betaald en snelle communicatie, kortom topper :+1:

1 like

Vandaag mijn 116000 verkocht aan @Skyjack. Het contact is erg prettig verlopen en Jack is daarin zeer geduldig. Door zijn geduld is onze deal uiteindelijk tot stand gekomen. Ik kan Jack dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Eindelijk mā€™n geboortejaar Seiko in huis dankzij @Skyjack . Fijne mens, fijn horloge, snel, correct, zoals het hoort! Aanrader om mee te handelen.

Merci Jack!

1 like

Vlotte ā€˜bandjesdealā€™ gemaakt met @Skyjack, prettige communicatie. De band ligt klaar Jack, komt er aanā€¦ :ok_hand:

1 like

Horlogedoos gekocht van @Skyjack. Contact verliep heel prettig en soepel en de horlogedoos was goed verpakt en supersnel opgestuurd. Zeker een aanrader!

1 like

@Skyjack heeft meegedaan met mijn inkoopactie. Net als met alle andere participanten verliep de communicatie soepel en betaalde hij bijzonder snel!

Wederom hartelijk dank!

1 like

Vandaag een mooie deal afgerond met Jack (@Skyjack). Hij blij (hoop ik!) en ik blij, grote blij zelfs. Het ging allemaal erg vlotjes, hele prettige communicatie. Vriendelijke vent bovendien, allemaal zoals het heurt.

Wens je veel plezier met de prachtige Sinn, ik ga genieten van de Omega. Dank je wel Jack. :ok_hand:

1 like