Sla je slag, Heetman met pensioen

Naast Rolex (dus niet afgeprijsd) eigenlijk alleen Nomos interessant

4 likes

Er wordt nog nergens over procenten gerept.

Misschien dat ze ook nog leuke Certina en Longines modellen hebben.

een leuke rammelaar of servetband is natuurlijk nooit weg

2 likes

Nog een weekje of tien tot het doek valt dus.

Heetman een beetje kennende wordt dat in de laatste paar dagen 30% korting op tafelzilver, rammelaars idd en miniatuurtjes voor in grootmoeders vitrinekast en tot die tijd dus de komende 9 weken misschien een riante 15% op het overige spul.

Of ben ik te negatief ingesteld op grond van een enkele far-from-real ervaring met de gebroeders Dalton ehhhh Heetman?

Cheers,
:japanese_ogre:
Otto

2 likes

Rammelaar!? Iets op komst Ide?! :joy::rofl::joy:

2 likes

haha voor zo ver ik weet niet

maar dat zegt natuurlijk niet zo veel

TommyTinderLife

3 likes

:joy::sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

Jammer dat Heetman ermee stopt. Ik werd daar altijd snel en correct geholpen. De prijzen zijn ook zeer schappelijk.

1 like

Misschien een leuke vintage Rolex bijvoorbeeld?

1 like

Ik ben benieuwd of je ook op Tinder al bekend staat als de flipperkoning? :joy:

5 likes

Volgens mij haalt hij ze op Tinder niet eens uit de stickers :joy:

6 likes

Heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen zo’n rammelaar om hun partners dinges willen…
Iets dergelijks zie je ook bij katten, een belletje om hun nek :wink:

4 likes

Zou u die stelling eens nader willen uitwerken? Puur voor de begripsvorming uiteraard. :laughing::stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit is de tekst van onze vriend @Gobert , maar vanwege zijn afwezigheid neem ik even waar. :blush:

2 likes

Sorry maar ik klap in het openbaar niet uit de school :stuck_out_tongue:

1 like

Hoezo afwezigheid? Ooit was er een sprookje van een tovenaar in een of andere urn. Als je die wreef kwam hij tevoorschijn. Dat geldt ook voor mij.

1 like

:smiley: Stijlbloempje…

Ik heb er slechts 1 keer wat gekocht, wel een aantal keer gekeken voor horloges en ook een verlovingsring. Ervaring was erg wisselend.

Overigens zou het wel jammer zijn als het pand op de schop gaat. Het is het enige originele winkelpand aan de lijnbaan zoals de gehele lijnbaan ooit bedoeld was (incl losse vitrine).

3 likes

Excuus, was duidelijk een misplaatst gevoel van verantwoordelijkheid. Zal niet meer gebeuren. :grin:

OK OK na slechts 2 posts al off topic, hulde!

Alvast een zalig uiteinde voor de gebroeders Heetman! :stuck_out_tongue:
Heet man, mag de thermostaat wat lager?!

1 like

Ik als klant van Hans Heetman ga wanneer ik in het centrum van Rotterdam ben altijd ff naar binnen.

Een tijd geleden stonden we buiten voor de vitrine te kijken en op hetzelfde moment stond Hans te praten met een ander persoon over het stoppen met de zaak.

Voor mij dus niet echt nieuws alleen vind ik het wel jammer dat zo een oude zaak met een lange historie ermee stopt…

Ben wel benieuwd wat er met de Rolexen gebeurd…