Ik niet. Van mij mogen ze inderdaad dicht. Die Nomos-kortingen zag ik er een half jaar terug al, verder weinig spannends.
die gaan vast het grijze circuit in
marktplaats
Zijn wij dat niet allen?
hahaha, zou zomaar kunnen.
Ook geen korting op de Rolexen in de laatste 2 weken van het jaar?
Tuurlijk…minstens 50% opheffingsuitverkoop.
Met name op de meer gewilde modellen
Ik zal ze ook niet missen! Ik gun die mensen alle goeds uiteraard, maar ik vond het geen prettige zaak en geen leuke mensen om zaken mee te doen. Ik weet dat heel veel mensen dol op Heetman zijn, maar ik deel die mening niet. Ik kan me ook haast niet voorstellen, dat ze echt interessante deals gaan aanbieden, maar ik kan me uiteraard vergissen.
Die gaan retour naar Rolex.
Ik kom uit de andere kant van het land en ben maar één keer bij Heetman geweest, wat me direct opviel is het bizar gedateerde uiterlijk van de winkel, alsof je zo de jaren vijftig instapt. Ter plekke heel netjes geholpen en de prijzen waren volgens mij ook prima.
En als ik dan in de brede zin mag praten is het stoppen van elke detaillist een gemis, het zijn toch vaak dit soort unieke winkels die echt iets toevoegen in een winkelstraat gevuld met grote ketens.
Jammer dat Heetman er mee stopt, het was toch een begrip in Rotterdam / Zuid-Holland. Inderdaad een ietwat gedateerde inrichting, maar dat heeft wel iets nostalgisch in onze wegwerpmaatschappij met strakke winkelinterieurs .
Ik heb er in december 2015 mijn Rolex Explorer gekocht (kreeg een beetje korting aangezien ik ter plekke per internetbankieren betaalde i.p.v. per credit card) en ben een paar maanden binnen gestapt om mijn bracelet te laten afstellen (schakel van de 12-kant naar de 6-kant). Tevens mijn elders aangeschafte Tudor Black Bay laten demagnetiseren.
Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en kosteloos geholpen, prettige ervaring!
Vraag me af of de winkel wordt voortgezet / overgenomen of definitief sluit. Dan is (volgens mij) Schaap & Citroen de enige Rolex-dealer in Rotterdam…
De verkoopster heeft tegen mij verteld dat de winkel definitief sluit.
Jammer!
Komt er waarschijnlijk weer een low budget modezaak of schoenenwinkel in het pand
Ik begreep uit wel ingelichte bron een lingeriewinkel van een landelijke keten.
Ik vind 't wel jammer voor de horlogemaker bij Heetman, die heb ik een tijdje gekend - hij was klant bij de klassieke CD-zaak waar ik toen nog werkte. Ja, dat had je vroeger, speciaalzaken voor klassieke CD’s.
Ik weet echter dat-ie ongeveer alle Rolex-certificaten heeft, en ook enkele jaren bij het PP-servicecentrum in Apeldoorn heeft gewerkt. Die kan overal ter wereld aan de bak.
Kheb het ff opgezocht. CD is een fysieke mp3 begrijp ik
30% korting op Nomos.
Goegel ff LP, kan nog veel gekker allemaal
En zo’n LP leg ik op m’n notebook en dan komt er muziek uit?
‘t Is merakels