Sla je slag, Heetman met pensioen

Klassieke FLAC denk ik.

2 likes

da’s toch een LP met ingebouwde ruisgenerator?

1 like

Hahaha ik reken nu op paar felle reacties van paar HiFi fanaten :grin:

Ben te lui voor LP of CD gedoe dus FLAC voor mij ook het liefst

MP3 is aan mij niet besteed. Soit, in de auto. Die eet geen FLAC.

Klassieke muziek en mp3 is bagger dus radio4 in de auto dan maar

2 likes

Ik sprak laatst een LP liefhebbers die een horloge een tijdsinstrument vond met ingebouwde afwijking. :yum:

1 like

Jammer dat ze er mee stoppen, hier zelf wisselende ervaringen. In het verleden diverse goodies aangeschaft Dat interieur is ronduit geniaal, zo uit de tijdmachine,

Van leuke deals en gesprekken tot stroeve klant onvriendelijkheid en alles daar tussenin. Sommige dames kletsten echt maar wat terwijl er ook tussen zaten die behoorlijk wat wisten!
Heb wel altijd begrepen dat Heetman niet de moelijkste was met de regeltjes, bepaaalde wijzerplaten alleen in witgoud , platina etc etc.
En volgens mij leverden ze VEEL aan de handelaren, denk dat Rolex liefhebbers dit echt wel gaan merken in Nederland.

Inderdaad, van dat dikke tapijt en houten kasten met zilveren bijtringen etc. Over het CCTV systeem vroeg ik me altijd af of het voor de show was, of ā€œfor realā€.

Ik heb mijn Tudor met forse korting daar kunnen kopen jaren geleden (hetgeen prettig was), soms ook een beetje stroef contact. Maar wel altijd een etalage waar ik even pauzeer tijdens m’n rondje door de stad.

Overigens mijn Tudor laten afregelen nadat hij gevallen was (of hij achterliep als gevolg van de val of voordien al was niet duidelijk). De horlogemaker had hem gefixed en ik kreeg bij het afhalen de boodschap: hij heeft hem vast niet alleen afgeregeld.

Nu vraag ik me af, heeft hij nu hier en daar gesmeerd? Soort algehele check? ā€œKlein beurtjeā€?? Who knows…

Bij D’n Heet, zoals in het Gelders/Brabants taalgebied, Heetman wordt aangeduid, is het altijd feest.

De onberispelijke jaren '50-stijl van verkopen, slaat alle andere verkoopmanieren ruim.

1 like

Nu krijg ik zowaar zin om er even langs te gaan, er een uitstapje van te maken… misschien HF’ers zin in een koffietje in de buurt, ergens dit of volgend weekend?

1 like

Nee, dan doe je de goede oude CD te kort. MP3 is doorgaans kwalitatief een stuk minder.
Helemaal off topic natuurlijk, maar ik volg de trend.

Met Heetman (of eigenlijk heel Rotterdam) heb ik persoonlijk weinig, en winkel meestal ergens anders.

Eigenijk ook wel biizonder dat niemand nog dat houtje-touwtje liftje (letterlijk!!) naar het atelier van de horlogemaker genoemd heeft.
By far de kneuteriste Roex AD die ik ooit ben binnnen gewandeld en dat zijn er best wat geweest.
Vraag me af voor hoeveel honderden (duizenden?) euros we dat antieke Rolex gevel bord op marktplaats gaan tegenkomen ooit…:slight_smile:

2 likes

Ehhh… had je dat stuk tussen je eerste en en je laatste zin niet gewoon kunnen weglaten? Your point being what exactly?

:thinking:
Otto

2 likes

Beste Otto wat is jouw punt behalven dat je even bijdehand wil doen?

5 likes

Een soort van zilverkleurige LP, of anders een ronde cassette.

Hallo Bos,
Leuk dat ie ook eens binnen is geweest maar wat is nou zijn mening of conclusie nadat ie dat bezoek heeft gebracht? Vandaar mijn vraag wat zijn punt is/was van dat hele verhaal als ie enkel even wilde melden dat ie naarbinnen is geweest.
Cheers, Otto

Snapte ook niet veel van je wazige verhaal :thinking:
En je tweede uitleg maakt niet veel meer goed.

4 likes

Beste Willem,
Wellicht was ik kort van stof bij het lezen van je wijdlopige relaas. Dat jij kort van stof bent of to the point, zal men niet van je kunnen zeggen. Ik laat het hier verder bij, laten we maar weer on topic gaan.
Groet, Otto

2 likes

Man man man… te veel gesnoven…?

Geschreven tekst komt botter over dan de bedoeling, denk ik, maar dit klinkt naar @hondersotto niet echt respectvol. Ik heb niet het idee dat hij in de categorie lastige kleine kinderen valt. ā€œGesnopen nuā€¦ā€,:smirk:

Sorry, ik wilde het even kwijt.

3 likes

Sommige mensen hebben blijkbaar een lastige zaterdagnacht beleefd.:thinking:
Verdraagzaamheid is weer groot (not)

2 likes