Sla je slag, Heetman met pensioen

Rolex-gedrag.

1 like

volgens mij heeft er maar eentje hier gesnoven…

1 like

Mensen, mensen… Relax with your Rolex…

Enne - “de krochten van Rotterdam…” Kan er alleen maar om lachen hoor. Ik hoef hier voorlopig niet meer weg. :smile:

4 likes

Dat waarderen de Rotterdammers, we krijgen met al die vermeldingen in lijstjes van “Must-go-to steden” al teveel toeristen…

1 like

Rotterdam is top!
Heerlijk balkon met dito horloge; geniet met volle teugen.

1 like

Uitzicht op Kralingerbos?

Plaswijckpark en Meidoornweide. Hoewel ze van het laatste een parkeerplaats voor het P-park willen maken… :angry: …maar dat is er nog niet door. Hulp is welkom:

:slight_smile: Excuses voor het off-topic dwalen…

Ben toch wel benieuwd wat ze met die berg (vintage) onderdelen gaan doen. Ze waren er toch wel redelijk trots op wat ze allemaal hadden liggen. Alles naar 1 opkoper of moet elke vintage liefhebber nu met boodschappenwagentje naar Rotterdam? :grinning:
De gebroeders Heetman weten dondersgoed wat er gebeurt in de Rolex handel met de prijzen van onderdelen dus kans op echte koopjes lijkt me nihil.

Vraag me overigens ook af wat de korting op Tudor gaat worden, aangezien ze daar ook enkele modellen van in de vitrine hebben liggen. Misschien toch nog een keer langs gaan over een maandje!

1 like

8

Iemaand er recent nog geweest?? Was laatst in de buurt, maar helaas echt geen tijd om de stad in te gaan.
Datum van sluiting nadert al snel. Ze kunnen wel roepen geen korting op Rolex, maar verkopen levert meer op dan retour! Wellicht bij Heetman nu de kans om de deal of the century te doen als je wat minder populairs zoekt zoals (goud)/staal, stenen etc.

Of ze hebben al een handelaar die alle rolex restanten in 1x opkoopt :stuck_out_tongue:.

Ja dat is waarachijnlijk wel zeer waarschijnlijk. Maar dan nog kun je op exotisch precious metal spul nu wel een bereprijs bedwingen omdat het altijd meer zal zijn dan de handelaar betaalt. De reguliere “smeermiddelen” in de vorm van staal sportmateriaal zal hij al lang en breed kwijt zijn en de handelaren zijn ook niet gek… Interesting!

Ik zou verbaasd zijn als daar niet al lang 36 handelaren voor zijn geweest…

1 like

Hahha! Dat zou zo maar eens kunnen. Wellicht lagen ze in slaapzakken voor de deur dag na de aankondiging.

@superC kennende lag die gewoon met een mooie fles Oban14 in de hand te ronken in een luxe hotel om de hoek

Ooit een keer bij Heetman binnen geweest om een Pelagos te passen toen ik een keer in Rotterdam was. Vriendelijk geholpen moet ik zeggen. En dat gedateerde interieur mag ik wel als ik eerlijk ben. Lekker nostalgisch. Jammer dat het verdwijnt.

foutjuh gemaakt, sorry en bedankt

https://www.ad.nl/rotterdam/juwelier-aan-de-lijnbaan-stopt-ermee~a70a258d/

Erg leuk stukje ! Horloges afleveren op Chinese boten in de haven, I LOVE IT. Denk dat ze genoeg materiaal hebben voor een boek als ik het zo inschat.

Geniet van het pensioen heren!

3 likes