Slachtoffer geworden van gehackte ebay account :(

Dat is ook nog steeds mijn vraag! Ik wacht nog steeds op een zinnig antwoord van Ebay.

Nou, super voor je!

Ik hoop dat nog boven water komt hoe het zat inderdaad. ā€œAccount gehacktā€ zeggen en dan snel terugbetalen is wel opmerkelijk.

Je kunt hem natuurlijk per bankoverschrijving benaderen, gewoon 10 cent overmaken ovv een emailadres met verzoek contact op te nemen. Als hij te goeder trouw is doet hij dat wel.

1 like

Rammelt natuurlijk aan alle kanten. Als zijn account inderdaad gehackt was, zou de hacker natuurlijk wel eerst zijn eigen bankgegevens invoeren alvorens de kluit te belazeren…ik denk dat meneer gewoon koude voeten kreeg! :smile:
Maar mooi dat je je geld terug hebt! :thumbsup:

2 likes

mooi man, eind goed al…

And justice for all!
Amen.

Ik / wij zijn blij voor je.

Een klassieker! :thumbsup: :grinning:

Ps mooi dat het allemaal goed is gekomen.

Owh, ik las en schreef te snel!

Ofwel hij is te goeder trouw en dan heb je dus naar een hacker geld overgemaakt en kun je de ebay accounthouder niet via die bankgegevens naar een emailadres vragen.

Ofwel je hebt gestort op het reknr van de ebay account houder en dan is het wel heel moeilijk om te geloven dat hij te goeder trouw was.

Weet @draaischarnier hier al wat meer van?

Nee helaas nog niet! Ebay Duitsland is er vast heel druk mee bezig :smirk: Ben wel benieuwd met wat voor een antwoorden ze komen!