Slechte PR foto's, stock en andere hilariteiten

De kast achterdeksel deukt als eerste in en drukt het uurwerk samen zodat het stopt. Het saffier gaat als laatste stuk en breekt. Leuke video waarin ze tot 300 bar gaan en de horloges houden het verbazingwekkend lang vol … :slight_smile:

https://www.youtube.com/watch?v=Ti-GdfGbj4Y

1 like

Daar kan ik wat mee. Iemand nog een goed recept voor buurtkatten?

6 likes

Was het maar zo’n fee…eh, wacht. :upside_down_face::thinking::joy:

2 likes

IWC heeft wel enkele pareltjes inderdaad! :grin:

13 likes

Los van de aparte bh raak ik geintrigeerd door deze heren horlogeketting. Waarom is dit nooit een succes geworden?

2 likes

Goed bezig, voor de geïnteresseerden is er ook altijd nog de Vostok Fiffer.

1 like

Mooie geschiedenis.

Maar om nou gelijk zoals @Fate_Amenable_To_Change hier vanochtend al gelijk €65 op kapot te slaan gaat me voor dit design een beetje te ver.

:v:

1 like

Dat hoeft ook niet, hij is gratis te proberen (nou ja, wat verzendkosten dan). Wie weet vind je het wat :man_shrugging:

2 likes

Ach, het zijn geen 9000 ballen, en als ik hem echt cool vind maak ik m’n zoon er blij mee.

1 like

:see_no_evil:.

Wat een armoe. Een horloge 2 weken op zicht laten komen :rofl:

Nog slecht voor het milieu ook :upside_down_face:

Begrijp m wel hoor.

Maar heb hier genoeg goedkopere horloges in huis voor iedereen die er in dit huis 1 wil dragen. Ik ben geen hoarder…:sunglasses:

Ik ook niet, dus als ik hem niet cool vind sloop ik hem om eens te zien of ik hem weer in elkaar kan zetten. Niet om modderaar te worden, meer als studie object.

Heel fout. Maar lees ik hier ook wat ik denk dat ik lees? Als ik hem lees met de andere sexistische IWC reclames in het achterhoofd…

3 likes

By far de slechtste poging ooit om een gebeurtenis voor promotiedoeleinden te gebruiken.
Althans zo had in het begrepen :sweat_smile:
Dat pijltje ook naar z’n horloge :grin:

13 likes

Toch een vorm van hoarden…
Maar dan om er iets mee te doen. :see_no_evil:

Ik zit nog te wachten op een jaren zeventigTimex poster van Linda Lovelace met de slogan “takes a lickin’ but keeps on tickin’”.

Grappig hoe diezelfde poster met Mohammed Ali totaal anders zou lijken.

3 likes

Het ziet er uit alsof Wim op het punt staat in huilen uit te barsten.

3 likes

Sterker nog, hij zit te janken. Hij heeft net een zware valpartij meegemaakt.
Geweldige reclame. Mooi tijdsbeeld. Zo’n reclame in de huidige tijd is ondenkbaar.

2 likes

:joy: Die slogan kan je inderdaad wel een beetje “apart” noemen in dat licht! :rofl:

“Als een boterbloem zat hij in het gras”.

Hij reed in het geel toen ook nog. De hele Nederlandse ploeg gaf hierna op.