Slechts een idee.

Zou het niet leuk zijn om een discord server op te zetten? Slechts om het wat meer interactiever te maken? Mensen kunnen dan ook met elkaar digitaal praten over het sluiten van een deal. Niet doen of just wel?!

5 likes

Een soort horlogeforum? Ja dat zou wel tof zijn idd :ok_hand:

42 likes

Inderdaad. Dat zou niet leuk zijn.

HF in z’n huidige graad van activiteit is al erg genoeg.

3 likes

I like to watch :rofl::sunglasses:

5 likes

De tijd zal het leren.

Ja dat is wel het idee. :ok_hand:

7 likes

Heb jij die in huis? :smirk:

Ben jij dat?

1 like

Amouranth :sunglasses: lekkkaahh

Ik gebruik Discord regelmatig en denk dat het voor- en nadelen heeft. Aan de ene kant biedt het inderdaad de mogelijkheid om (nog) interactiever met elkaar te communiceren. Je kan ook voice- en videochats starten. Dat is wel tof! Mannen van de tijd live podcast bijvoorbeeld :stuck_out_tongue:

Aan de andere kant denk ik dat de minder actieve of drukkere leden dan een hoop missen, want teruglezen in Discord vind ik persoonlijk wat minder lekker.

Ik zou gewoon een server opzetten. Men kan zelf beslissen of ze wel/niet er gebruik van willen maken toch?

2 likes

HF is een beetje als Rolex. Conservatief en niet te veel veranderen.
En dat is wat mij betreft prima. :ok_hand:

5 likes

Mooie analogie haha

1 like

Nee die is te duur in onderhoud.

1 like

Discord is een compleet andere manier van communiceren dan een forum. Was jij niet degene die graag een officiële WhatsApp groep wou? Discord is beter geschikt voor slowchat dan WhatsApp.

Zeker. Ik weet niet wat discord of slowchat is maar het zal vast ergens nuttig voor zijn.

1 like

Laten we het bij een idee houden. :ok_hand:

1 like

De mensen op dit forum zijn allemaal vreselijk oud, en Discord is voor jonge mensen, dus ik denk niet dat er vraag naar is.

Zoals een goede vriend van me ooit zei:

I’ve come up with a set of rules that describe our reactions to technologies:

  1. Anything that is in the world when you’re born is normal and ordinary and is just a natural part of the way the world works.
  2. Anything that’s invented between when you’re fifteen and thirty-five is new and exciting and revolutionary and you can probably get a career in it.
  3. Anything invented after you’re thirty-five is against the natural order of things.”

Ik wil best een server opzetten, maar die sterft waarschijnlijk een langzame en pijnlijke dood.

5 likes

Als je nog een naam zoekt, lugholes lijkt mij wel wat.

14 likes

OrneryBabyishCassowary-max-1mb

6 likes

Hier ben ik ook bang voor. Ben inmiddels 53 maar wel tech minded dus zou dit wel een keer willen proberen. Maar het zal hier geen groot publiek trekken denk ik. Voor alles is een doelgroep. :man_shrugging: