Slechts een idee.

Ik schreeuw al genoeg tegen mijn beeldscherm tijdens het afstuderen en gamen, daar moet niet nog meer bij komen

8 likes

Gezien de gemiddelde leeftijd denk ik dat een papieren versie van HF eerder voor de hand ligt! :grin:

10 likes

Als al die kantoorpikkies ondertussen Teams onder de knie hebben, moet Discord ook wel lukken.

4 likes

Ik kreeg een notificatie!

5 likes

Er is al een HF TL 0,0 slow chat Discord ding dang. Plebs only. Bart had de naam nog onthouden zie ik.

2 likes

Wacht, ik pak er even pen en papier bijā€¦ ik begrijp dat het hier over een soort Hyves gaat? :thinking:

7 likes

ICQ.

4 likes

Het duizelt me :flushed:

Goed idee om als idee te houden, ik bel nog in met een modem dus ik haak alvast af.

Ik zat zelf aan een smoelenboek te denken, simpeler en zo zie je bij verzenden toch wie er eerder met jouw horloge rondliep.

2 likes

Onder dwang ben ik toegevoegd :joy::joy::joy::rofl:

1 like

Praten praten. Net alsof je iemand opbelt (wat ik eigenlijk niet eens meer doeā€¦)

1 like

Dat is eerder geprobeerd. De ene helft van de leden had een foto van Steve McQueen en de andere helft van Herr Eichmann. Dat werd niets.

3 likes

De meesten hier zijn hoe dan ook bang om hun gezicht te laten zien. Met name figuren die hier denken dat ze tof zijn.

4 likes

Gelukkig is het slechts een ideešŸ˜€.

3 likes

:smirk:

2 likes

Dat. Of mensen met een verzameling horloges van dusdanige waarde dat ze liever niet hebben dat die tot een persoon in het echte leven te herleiden zijn vanwege inbrekers en andere lieden van een dergelijk allooi.

4 likes

Oh nee hoor, one man army @Chillekasper is druk bezig geweest

2 likes

Tof. Is dat wat anders dan chil? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hoi :wave:

4 likes

Prima idee, zolang ik gewoon HF Old school kan blijven gebruiken :joy:

1 like