Slechts een idee.

Slechts een idee.
Een slecht idee.

1 like

Samen met een paar anderen hier

Als categorie 3 kantoorpikki moet ik toch zeggen dat ik Microsoft teams echt 1 van de kutste programma’s vind die ik ooit heb gezien, is er dan niemand in categorie 1 of 2 die dat ook vind. Please? Please?:weary:

3 likes

Huh? :flushed: Zo oud voel ik me anders nog niet…

Ahh, we beginnen een kettingbrief. Oude herinneringen uit mijn jeugd. :blush: En ik ben oud. Worden jullie dat eerst nog maar. :wink:

3 likes

Ik zie de goede intentie van dit voorstel, maar:

Laat dit idee alstublieft varen wat mij betreft!

Discord, teams en zoom zijn programma’s die gericht zijn op snelle communicatie waarbij de informatie een houdbaarheidsdatum heeft.
Een forum is anders volgens mij.
Hier vind ik informatie die al jaren rondzwerft, ik kan het makkelijk nalezen en bovendien is dit forum veel anoniemer dan de alternatieven. Deze anonimiteit biedt voordelen. Als iemand mij gaat zoeken op internet krijgt die persoon niet alles te zien over mijn hobby en andere activiteiten.
In mijn werk weet mijn omgeving voldoende over mij als ze mijn naam en functie kennen. (En zelfs dat is voor sommigen al lastig)
Ik dwaal af.

Het huidige forum kent naast deze site nog een aantal app groepen.
Laten we niet nog meer kanalen optuigen.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat de forumeigenaar niet echt zit te wachten op dit soort initiatieven.

2 likes

Totaal niet, blijkt uit het verleden.

2 likes

After party is al begonnen zie ik. @Chillekasper heeft een biertje op en lult de hele voice channel vol met mooie verhalen.

1 like

Heb je wel eens aan veiligheid gedacht? In een tijd waarin BNers zelfs thuis beroofd worden van hun horloge is het denk ik niet gek om voorzorgsmaatregelen te nemen, zeker als je een gezin hebt en zij op die manier de dupe kunnen worden van jouw hobby. Voor mij is de anonimiteit op dit forum daarom een grote pre.

3 likes

Geen foto’s van jezelf en familie, geen adressen, geen telefoonnummers en geen kentekens en zo. En ik vergeet vast een heleboel. Gezien het aantal leden moeten er statistisch gezien hier ook enge of akelige mensen aanwezig zijn. Bovendien is het forum vrij toegankelijk voor een groot deel.

1 like

Ik ben bang dat je iets teveel vraagt, even wat verder denken is niet iedereen gegeven.

2 likes

Waar is die avatar met die stoere tronie van jou dan gebleven met die “Veenendaal for life” gang-signs die je losjes uit je mou schudde? :rofl:

2 likes

Eensch! Al is er meer van die toko dat vreselijk werkt.

1 like

Sja, ik zie het als een aanvulling in dit geval. Bovendien kun je op discord ook heel veel kwijt schijnt. Ik ben er geen held in, maar er zijn echt hele communities gebouwd. Halve bibliotheken aan informatie zelfs her en der.

Proberen kan geen kwaad, zeker niet als de community daar beter van wordt.

Zo oud ben ik niet, met mijn 83 jaar :upside_down_face:

1 like

Ach, oud is een relatief begrip! Wat ik wel weet is dat waar ooit haar groeide, nu geen haar meer groeit. En waar nooit haar groeide, groeit nu haar. En discord server heb ik eerst moeten Googlen om te weten wat het is. Doe mij die kettingbrief maar… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Laten we dan een IRC-server opzetten.

Ah goede oude tijden