Slider_7

Bedankt Bruno!
Prettig zaken gedaan.

Gr,

Ron.

Zeer positieve persoon horloge zo goed als nieuw volgende keer zal ik weer iets kunnen kopen van hem zonder probleem!!!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik heb al véél zaken online gekocht, zowel bij een shop als particulier, maar dit is echt ongezien:

1. Levering was op tijd zoals beloofd!
  2. Verpakking was echt super!!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt!
  3. Horloge is echt super!!! Volledig zoals men beschreven en beloofd had!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik in de toekomst zeker nog zaken ga doen met Bruno. doen ;-)!

Gtz,
Den Limburg

Bruno, dank voor de prettige transactie. Goede communicatie, super verpakt en klokje in perfecte staat! Meer kun je niet wensen.

Groet,
Roy

Prima en snelle afwikkeling van gekochte Débaufré (tu)

Snel, vriendelijk, heldere communicatie kortom zeker een aanrader ! Veel plezier met de monsters

Bruno, héééél veel plezier met de Steinhart LSE Chrono,ik ben ook blij met mijn LGE Nav-B.
Het was een hele prettige ontmoeting, ik komend uit Nederland, en jij die mij een eind tegemoet kwam gereden.

Bruno is een aanrader om “zaken” mee te doen.

Mocht zich een gelegenheid voordoen zal ik niet aarzelen weer met Bruno in zee te gaan. Bruno is zeer aan te bevelen en een echte horloge-liefhebber.

Bruno ontmoet, leuke gast volgens mij. Was een snelle overdracht :slight_smile:
Makkelijke en duidelijke communicatie, gewoon betrouwbaar forumlid!

kwam uit Belgie helemaal langs, ging nl nog naar forum “rob”… Hoop dat je daar ook een mooie seiko hebt gescoord!

Prima zaken gedaan met Slider@7 prima communicatie en een aanrader om van hem te kopen en te verkopen(tu)

Héél sympathiek en betrouwbaar forumlid (tu)

Bandje verkocht aan Slider@7 en dat verliep vlekkeloos, zoals het hoort. Heel graag tot nog eens! (tu)

Sumo verkocht aan Bruno, makkelijke communicatie en snelle betaling: AANRADER!

Eric

Heb van Bruno een Tag Heuer gekocht en het horloge zag er boven verwachting uit.
Alles volgens afspraak en een fijne communicatie.

Kortom een aanrader.

Bruno bedankt!

Seiko Solar pilot chrono van Bruno gekocht. Prima communicatie en komt afspraken goed na. (tu)(tu)(tu)

Bruno ,

dank voor het geweldige horloge .
alles zoals afgesproken was geleverd en de verpakking was supper .
Horloge schitterend en nieuw.

ook de communicatie is top , altijd een reactie als je vragen hebt
voor mij een prima verkoper waar ik graag zaken mee doe …

ben nog op zoek naar een Steinhart apollon :))))))

groeten jos

Heb een Citizen Super Skyhawk gekocht van Bruno en ben zeer tevreden .
Het horloge was in nieuwstaat zoals was vermeld en zeer degelijk verpakt verstuurd. Het zakendoen met Bruno was top en is voor herhaling vatbaar.

Vandaag een seiko new monster opgehaald bij Bruno. Omdat ik liever geen horloges laat verzenden, kom ik deze liever halen.

Probleem, want Bruno woont en werkt in Belgie, en ik in Noord Holland. Mijn werkgever bood de oplossing, want ik zat twee dagen in Heerlen voor het werk. Na wat over en weer gepb’d kwamen we snel tot een afspraak.

Keurig volgens afspraak, op de hoogte gehouden per sms. Klokje was nieuw zoals toegezegd, aardige kerel. Volgende keer als ik zijn toekomstige omega seamaster ooit overneem :wink: durf ik verzending wel aan.

Top Bruno, dank voor de goede en snelle afhandeling.

1 like

Vandaag ontving ook ik een pakketje van Slider@7, en via dit berichtje bevestig ik graag nog even wat iedereen hier al meldt:

Slider@7 is een sympathiek, en uiterst correct iemand om zaken mee te doen. Niet alleen de mailwisseling verloopt vlot, ook de verzending was snel geregeld (en keurig verpakt!).

Een aanrader dus! Bedankt Buno, succes met de verkoop!

1 like

Horloge gekocht bij Bruno, helemaal tevreden!

Goede communicatie, snelle verzending en goed verpakt.

Aanrader!!

1 like