Slider_7

Mooie Seiko diver overgenomen van Bruno.

Perfecte transactie, zeer goed verpakt en horloge is conform de omschrijving helemaal nieuw.

Zou zeker weer zaken doen met Bruno.

1 like

Mooe duikert van Bruno overgenomen, de transactie verliep voorspoedig en het geleverde artikel is precies zoals Bruno beloofd/omschreven had, goed verpakt, ik zeker weer zaken met hem doen!

1 like

Een 100% ongedragen diver van Bruno overgenomen en wat blijkt; Bruno liegt niet! ding is als nieuw, folie’tjes dr nog op! Spotless! Verzending heeft even geduurd, maar iedereen heeft wel eens druk weekend. Dit is overigens gewoon gecommuniceerd. Erg nette prijzen voor de klokken die hij verkoopt, super netjes en solide verpakt verzonden!

Ik zou in de toekomst zeker weer een klokje van Bruno over willen nemen.

1 like

Vandaag een mooie Seiko van Bruno binnengekregen. Prettige communiceren met deze man.

Horloge is verzonden via Kiala. Voor mij een nieuwe ervaring, maar prima bevallen. Goedkoop maar je moet geen haast hebben.

Horloge was goed verpakt en zoals vermeld in nieuw staat. Ben er blij mee.

Kortom, prima zaken doen met Bruno!

1 like

Vandaag net binnen gekregen de seiko snzh51k1 die ik overgenomen had van Bruno alles perfect afgelopen de uurwerk was zeer goed ingepakt beter kon het niet zijn
Had eerder in 2012 een uurwerk van hem gekocht was ook prima
Ik raad Bruno aan iedereen goede communicatie tussen beide en vlotte handel :ok_hand:

1 like

Hier ook een goede ervaring met Bruno.
Vandaag een keurig verpakte Seiko Mini Sumo opgehaald bij een Kiala punt.
Het horloge was zoals omschreven, gewoon nieuw.
Prettig zaken doen met Bruno.

mvg. Hans

1 like

Gisteren mijn Seiko Kinetic van Bruno ontvangen. In perfecte nieuwstaat!

Verder prettige communicatie en vlotte afhandeling.

Aanrader!

1 like

Zoals omschreven door Bruno, heb ik een perfekt nieuwe Seiko ontvangen.

En perfekt verpakt.

De verzending had wat vlotter gekund. Maar wat wil je, als je 34 Seiko’s te koop stelt, dan haal je een hoop mail en werk op je hals.

Bruno kan ik aanbevelen !

1 like

Vandaag mijn bij Bruno gekochte Seiko Sumo SBDC05 ontvangen, zoals als beschreven als nieuw !!
En echt super degelijk verpakt.

Attente en leuke mail wisseling.

En echte aanrader dus !

1 like

Heb een Seiko overgenomen van Bruno. Snelle en goede afhandeling. Top.

1 like

Omdat het een Belg is, wederom gekozen voor KIALA als verzendoptie… Het duurt dan misschien wle ietsjes langer maar het is het wachten waard! Bruno houdt van inpakken! :slight_smile:

Dank voor de fijne deal!

1 like

2 mooie limited Seiko’s van Bruno overgenomen.
Heldere communicatie, bijzonder goed inpakken en prettig persoon om zaken mee te doen. Kan Bruno van harte aanbevelen!

1 like

Leuke deal met Bruno gedaan. Seiko SNA 411 P1. Pakje goed verpakt, horloge onberispelijk. Blij mee :ok_hand:t2::blush:

1 like

Vandaag twee horloges gekocht van @Slider_7
Supervriendelijk ontvangen en horloges ook in perfecte staat (zoals beschreven).
Graag weer in de toekomst!

1 like

Een mooie ruildeal gedaan met Slyder_7. Keurig verpakt en alles zo goed als nieuw. Tevens verzending naar het buitenland via Kiala ontdekt door Slyder_7. Werkt super!

Veel plezier @Slider_7 en nogmaals bedankt voor de deal. #Military

5 sterren en topverkoper :raised_hands:

G. Doesburg uploaded this image to
1 like

Vandaag de Seiko Field Monster overgenomen van Bruno.
Alles perfect zoals op de foto.
Wat mij betreft ook een aanrader om bij dit forumlid iets te kopen.

2 likes

Prettig “zaken doen” met Bruno; aanrader! :+1:

1 like

Wederom een uurwerk gekocht van Bruno
Zoals altijd topper
Ik kan alleen maar zeggen echte aanrader

1 like

Vandaag van Bruno een tweetal Seiko’s ontvangen. Beide nieuw, de folie eraf kunnen halen en super verpakt allemaal.

Prettige en vriendelijke communicatie, goede deal en goede afhandeling. Top!

1 like

Top Verkoper, aantal horloges gekocht van Bruno, super snelle afhandeling , goede communicate
Allemaal heeel nettjes verpakt, dus gewoon niks op aantemerken :+1:

1 like