Super verkoper!
Landmonster overgenomen:
staat zoals beloofd
snel verzonden - zeeeeer netjes verpakt
goede communicatie
dank, bruno
aanrader dus!
Super verkoper!
Landmonster overgenomen:
staat zoals beloofd
snel verzonden - zeeeeer netjes verpakt
goede communicatie
dank, bruno
aanrader dus!
Prima en snelle afwikkeling van gekochte Débaufré (tu)
Ook ik heb een Seiko mogen uitzoeken bij Bruno.
Geweldig. Waar je in een winkel nog weleens een klokje treft dat door verschillende klanten gedragen is, kwam deze zo uit een steriele operatiekamer; fonkelnieuw, incl tags etc.
Ook het versturen met Kiala ging prima hoewel ik eerst wat sceptisch was (had geen zin om helemaal naar dat Kiala-punt te gaan maar heb achteraf nu zelfs een nieuw winkeltje ontdekt).
Top!
Jur
Deze week een Seiko 5 Sports van Bruno overgenomen.
Seiko in perfecte staat en perfect verpakt.
Voor de volgende keer kijk ik eerst bij Bruno ipv in de winkel:-)
Nogmaals bedankt Bruno.
Ik wil ook graag samen met de andere forumisten Bruno bedanken van de schitterende SNK805, splinternieuwe condities, heel mooi horloge, perfect gepakt, allereerste aankoop op deze Forum, zeer aangename ervaring.
En nog een bedankje voor Bruno. Vandaag de keurig verpakte SRP313 ontvangen in absolute nieuwstaat.
Hartelijk dank voor de vlotte afhandeling en prettige communicatie.
En nog een tevreden klantâŠ
Vandaag een in perfecte nieuwstaat verkerend Monster van Bruno ontvangen. Verpakt op een manier waarop je zelfs veilig eieren kunt verzenden
Bruno bedankt !!!
Heb via Bruno een prachtige Seiko mogen ontvangen, geen problemen met de koop, en zeer netjes verpakt en verstuurd.
Echt een aanrader als je een horloge via Bruno wil kopen
Ook hier een tevreden klant! Mijn eerste aankoop via het forum en erg goed bevallen.
Het horloge zoals beschreven in nieuwstaat en heel erg goed ingepakt!
Inmiddels een dubbel tevreden klant
Vandaag is mijn monster collectie weer verder uitgebreid met een in nieuwstaat verkerende Ice Monster.
Wederom verpakt alsof het een dinosaurus ei betrof.
Ook deze keer prettige communicatie en snelle afhandeling.
Bruno bedankt!!!
Ook ik weer tevreden met de Seiko Sun021âŠmooi horloge in prima verpakking en super nieuwe staat!
Mn 2e Seiko alweer
Ik voeg me in de lange rij fans van Bruno.
Frank
Ook ik ben weer zeer tevreden met onze pro verpakker Bruno De 3e Seiko alweer.
Ook ik heb een Seiko uit de uitverkoop van Bruno kunnen bemachtigen. Goede communicatie, prettige mailwisseling.
Het verzenden via Kiala was nieuw voor mij. 5 dagen wachten vond ik erg lang maar des te groter de vreugde toen het, prima verpakte pakket, binnen was.
@Slider_7; al lange tijd kijk ik op dit forum zonder lid te worden (nog een newbie als het gaat om de kunst van het horloge verzamelen). Nu ik meerdere malen naar de Seiko sale van Slider 7 heb gekeken, wilde ik vandaag registreren en een bericht sturen, ter initiatie van de deal. Alleen kan ik (als nieuweling) nog geen PBâs versturen. Onhandig. Is er een mogelijkheid om met hem/jou in contact te komen? Ik ben regelmatig in Belgie (schoonouders & werk) en zou dus prima f2f kunnen afhandelen! Mijn mailadres: inmiddels verwijderd
Ook ik mag me binnenkort eigenaar noemen van een Seiko aangeschaft bij Slider7
De communicatie verliep soepel en nu nog even wachten op het klokje.
Wordt vervolgd
Prachtige klok @Slider_7
Keurig verpakt, vlotte communicatie en ondanks de feestdagen nog dit jaar binnen.
Een aanrader om met Slider7 zaken te doen.