Slider_7

BFK Van Bruno overgenomen. Precies zoals omschreven helemaal nieuw mogen ontvangen. Transactie communicatie en verzending is top verlopen.

Bedankt!

Rutger

1 like

SRP637 van Bruno gekocht. Horloge was zoals hij heeft omschreven, Vlotte communicatie, goed verpakt en goed afgestemd met verzending. En je krijgt nog een horloge standaard erbij.
Toppie.

Mocht je op je MM300 uitgekeken zijn, dan weet je me te vinden. :wink:

1 like

Nog wat plaatjes van unboxing

1 like

Opnieuw een mooie Seiko overgenomen en weer perfect verpakt en verzonden. Ook deze was weer als nieuw.

Bedankt!

1 like

Vandaag de bestelde Seiko SRP601K1 opgehaald bij het Kialapunt. Goed verpakt en de communicatie is prima verlopen.
Prachtig horloge en in de staat zoals omschreven! NIEUW
Bruno bedankt!

Graag tot een volgende keer.

:+1:

1 like

Een horloge kist opgehaald en nog een hele tijd over horloges en auto’s zitten praten. Altijd leuk om iemand met dezelfde passies te ontmoeten.

Bruno, bedankt voor de gastvrijheid!

1 like

Mooi horloge van Bruno overgenomen: nieuw(staat) zoals beschreven, super verpakt (geen enkele kans op schade door transport), goede en duidelijke communicatie, en behulpzaam.
Bedankt Bruno!

1 like

Vandaag is mijn grote kist binnen gekomen.
Het was weer zoals gebruikelijk atoombom proof verpakt.

Het wordt eentonig maar weer prettig en snel weer zaken met Bruno gedaan.

1 like

Perfecte transactie met Bruno vandaag volbracht.
Persoon met kennis van zaken en zeer behulpzaam.
Had onmiddellijk vertrouwen.
Bedankt met de mooie Seiko SUN015P1! Een toppertje!
Thanks Bruno!

1 like

Een heerlijke BFK van Bruno gekocht, alles dik in orde!! :smiley:

Ook hier is zojuist een van @Slider_7 's prachtige Rainer-horlogedozen aangekomen (finestboxes). Prima verlopen communicatie, meer dan perfect verpakt (drie dozen over elkaar, en twee kilometer ducttape :slight_smile: ) dus een welverdiende “thumbs up” voor Bruno!

1 like

Afgelopen woensdag ook bij mij de super Rainer Horloge Box 18 stuks Finestboxes aangekomen. Werkelijk subliem verpakt ondanks het grote formaat. In ultieme staat overgekomen. Perfecte communicatie tijdens transactie traject! Mijn dank is groot Bruno​:+1::+1::+1:

2 likes

Afgelopen zaterdag een Seiko binnengekomen die ik gekocht heb van Bruno.
Fantastisch verpakt, fantastische communicatie, snel opgestuurd, horloge in nieuwstaat.

Kortom: Top!!

1 like

Zaterdag hier ook een pakketje mogen ontvangen van Bruno.
Seiko Samurai, echt schitterend horlogen.
Pakketje was vakkundig , bijna bombproof ingepakt :smile:
En de horloge was in nieuwstaat! Echt supertevreden over de transactie en communicatie met Bruno.

1 like

Vandaag de Seiko SRP427K1 ontvangen. Alles is perfect verlopen, goede communicatie, staat van het horloge als nieuw en alles was zeer goed verpakt.
Kortom alles dik in orde!

1 like

Kocht van forumlid @Slider_7 een zo goed als nieuwe Seiko premier open heart. Goede communicatie en horloge keurig verpakt met extra verrassing een leuke horlogestandaard. Fijn om “zaken” mee te doen. Top !

1 like

Vandaag de van @Slider_7 overgenomen Seiko ontvangen.

Het horloge was supergoed verpakt en in nieuwstaat zoals omschreven.

Communicatie is ook erg prettig verlopen.

Kortom Slider_7 heeft wederom geweldig gepresteerd.

1 like

Ook ik heb een Seiko overgenomen van @Slider_7 Communicatie, afhandeling en verpakking helemaal perfect. Horloge was precies zoals hij hem beschreven had. Ook perfect dus :wink:
Complimenten voor Slider@7!

1 like

Super service. Net een Sun019 ontvangen.

Bedankt.

1 like

Zojuist ook een Seiko in ontvangst mogen nemen van @Slider_7

Bruno houdt je netjes op de hoogte, pakt het horloge beter in dan een verpakkingsbedrijf, en je krijgt wat je koopt.
En nog bedankt voor de extra Nato-strap! Aanrader!

1 like