Slider_7

Net een Seiko ontvangen van @Slider_7

Uitstekend verpakt. Prima communicatie :ok_hand:

1 like

gisteren een seiko solar diver ontvangen van @Slider_7
precies zoals de omschrijving : ongedragen nieuw !
goed verpakt en goede communicatie :thumbsup:
perfect ,ben er blij mee!:smiley:

1 like

Een prachtige en bijzondere (slechts 500 stuks) Seiko SCVE027 Nano-Universe colab gekocht uit de collectie van @Slider_7.

Absoluut in nieuwstaat, met beide hangtags, protective plastic op het kastdeksel, en bijbehorende boekjes en kaartje. Uiteraard in de originele binnen- en buiten doos.

Zeer professioneel verpakt, en een heldere, uiterst vriendelijke en duidelijke communicatie gehad. Met als presentje een leuke witte passende NATO strap voor het horloge - Dank je Bruno!

2 likes

Afgelopen maandagavond 3 Seiko’s overgenomen van Bruno en vandaag alles keurig netjes ontvangen. Precies zoals afgesproken. Zeker voor herhaling vatbaar. Tnx

1 like

Weer een van Bruno overgenomen. Zoals altijd :thumbsup:!

2 likes

Perfecte verkoper! Seiko ontvangen precies zoals beschreven en alles perfect verpakt. Zelfs het boekje zat in bubbeltjesplastic :).

1 like

Ook ik heb een top ervaring met Bruno :thumbsup:

Supersnelle verzending en enorm goed verpakt, beter kan bijna niet!!

@Slider_7 nogmaals hartelijk dank!!!

Gr. Marc

1 like

Dank voor de vlotte en goed verpakte levering!

1 like

gisteren een seiko ontvangen in topstaat !!! zoals omschreven nieuw!!!
zeer vlotte en snelle comunicatie ondanks Bruno’s drukke bezigheden,
kortom TOPPIE !!! zoals ze denk ik in Nederland zeggen.

1 like

Een 100% nieuwe Turtle van Bruno overgenomen en alles zeer soepeltjes verlopen. Prima communicatie en nog vlottere verzending en verpakking. Kortom, een TU voor onze zuiderbuur!

1 like

Pepsi van @Slider_7 gekocht en zoals verwacht zeer goed ingepakt ontvangen!
Bezorging via Kiala duurde paar dagen, maar verder prima in orde.
Aanrader, bedankt nog Bruno!

1 like

Isofrane van Bruno over genomen.
Was prima zaken doen.

Mika

1 like

2 g-shock 's overgenomen van Bruno. Alles super in orde en verpakt. Aangenaam handelen op deze manier.

1 like

Toolkitje van Bruno overgenomen, perfecte staat zoals beschreven. Aangename babbel gehad over … jawel … engelse sportwagens :slight_smile:. Zou onmiddellijk terug zaken doen met Bruno. Topkerel.

1 like

G-Shock van Bruno overgenomen. Zoals verwacht in uitstekende staat. Nog beter verpakt als nieuw van de winkel…
Thanks

1 like

Seiko MM300 overgenomen van Bruno. Opgehaald in Belgie. Gezellig even gekletst over horloges. Bleek dat hij in het bezit was mijn oude DC66.

Topverkoper!

1 like

Ik heb een Seiko5 Mini Monster overgenomen van Bruno.
Communicatie vanaf het eerste moment erg goed.
Vandaag heb ik het horloge per post mogen ontvangen.
Helemaal volgens de beschrijving, onbeschadigd en compleet met alle bijbehorende schakels e.d.
Het was met zeer veel zorg verpakt.

Ik ga genieten van deze nieuwe klok in mijn collectie!
Bruno, bedankt!

1 like

Bruno heeft z’n eigen topic in dit onderdeel van HF

http://www.horlogeforum.nl/t/slider-7-tu/38228/115?source_topic_id=106935
1 like

Als @Slider_7 meldt dat de waar in Nieuwstraat verkeert , dan doet het dat ook.
Als hij belooft iets zo snel mogelijk te regelen, dan doet hij dat ook.
Als er iets extra’s moet gebeuren, dan - zonder zeuren/meldingen- zorgt hij daarvoor.

Kan het beter en betrouwbaarder? Ik denk het niet!!

Topper!

2 likes

Zojuist een horloge van @Slider_7 binnengekregen. Ik meen dat in de advertentie stond dat hij hem een klein aantal keren gedragen had, maar daar is dan niks van te zien. Het horloge is gewoon 100% nieuw. Goede prijs, snelle en duidelijke communicatie, zeer goed verpakt en verzekerd verzonden…ik kan me geen betere verkoper wensen. Bruno is een echte aanrader! :thumbsup:

2 likes