Slider_7

Gewoon een klein feestje :+1:

Hier de klok die ik gisteren uit Brunoā€™s BelgiĆ« kreeg.

3 likes

Vooruit danā€¦hier de mijne:

2 likes

:+1:

Gister een zeer prettige transactie gehad met Bruno. Goede communicatie, goede horloges, kortom een aanrader!

1 like

Vandaag in brussel een deal gedaan met Slider_7. Ik heb zijn Speedy sandwich overgenomen. Communicatie was goed en vlot en de klok was als beschreven in de advertentie. Het is goed zaken doen met Slider_7.

1 like

Deze week ongezien een casio rangefinder gw-9400 overgenomen van Bruno.
Op blind vertrouwen dat ik eerder heb mogen ervaren.

Vandaag de grote dag, mijn klokje zat in de bus, leuk speelgoed.

Alles perfect geregeld, verzending, informatie, wederom een dikke prima.
Zoals altijd weer voor herhaling vatbaar!

Ik kan geen kritische noot ontdekken, behalve dat ik 30 minuten bezig was met het uitpakken, maar dat is nog positief.
Zoals Bruno inpakt, kunnen de webshops een voorbeeld aan nemen, chapeau :+1:

Marc

1 like

Weer zeer aangenaam zaken gedaan met Bruno. Horloge is in dermate perfecte staat dat je hem zo in de etalage van de juwelier kunt zetten.

En het beste ingepakte horloge en toebehoren dat ik ooit heb ontvangen. Zelfs de tag en het bandje vakkundig ingepakt.

Bedankt Bruno, tot de volgende deal!

1 like

Vandaag een horloge binnen gekregen van Bruno, verpakking was zeer netjes en zeer goed beschermd.

Horloge is zoals werd aangegeven in nieuwstaat.

Was zeer prettig zakendoen!

2 likes

Vandaag 2 horloges binnen gekregen van Bruno anex @Slider_7.
Zeer vriendelijk HF zuiderbuur die doet wat hij belooft :thumbsup:
Horloges splinternieuw en ā€œbomb proofā€ verpakt, zeerrrrrrrrr tevreden!
Tot de volgende deal Bruno

1 like

Herkenbaar. Voordat een pakketje van Bruno ga openmaken pak ik altijd eerst even een boterham. Anders krijg je honger onderwijl.

2 likes

[quote] Herkenbaar. Voordat een pakketje van Bruno ga openmaken pak ik altijd eerst even een boterham. Anders krijg je honger onderwijl.
[/quote]

:joy:

Ik sluit even aan in de lange rij goede ervaringen!

Communicatie: 5 sterren
Snelheid: 5 sterren
Verpakking: 5 sterren
Horloge: 5 sterren

Dank Bruno! Dat moeten we vaker doen!

1 like

ā€¦en ook ik sluit mij aan bij de goede ervaringen met Bruno.

Een prachtige horlogedoos overgenomen van Bruno. De doos was uitstekend (bom-proof!) verpakt en binnen no-time stond DHL op de stoep met het pakket.

Ik ben zeer tevreden met deze aanschaf en de communicatie en alle afhandeling verder met Bruno was werkelijk uitstekend! :thumbsup:

Brunoā€¦thanks!

1 like

Een prachtige Seiko van Bruno overgenomen. @Slider_7 maakt alle verwachtingen waar. Het horloge in nieuwstaat, de verpakking voor verzenden echt bomproof.

Fijn om zaken mee te doen!

Bedankt!

1 like

Twee Seikos van Slider overgenomen. Het was ontzettend fijn zaken te doen met Bruno. Alles was goed ingepakt en ik kreeg er zelfs een cadeautje bij. Hieronder een aantal fotoā€™s:

Nogmaals bedankt Bruno!

1 like

Ik heb een Steinhart Nav.B-Uhr, Limited Silver Edition gekocht van Slider@7. Het horloge was nog volledig ongedragen en in nieuwstaat, zoals beschreven.

Ik ben zeer tevreden over de transactie en Slider@7 is wat mij betreft een aan te raden verkoper.

Vanochtend de horlogekist ontvangen. Inderdaad bomvrij ingepakt. En een werkelijk schitterende doos. Zeer aanbevelenswaardige verkoper.

1 like

Ik heb een Seiko SKX007J1 overgenomen van Bruno. Het horloge was nog 100% nieuw en ongedragen, zoals beschreven.

De deal verliep net zoals het horloge vlekkeloos, alles was goed ingepakt en snel en veilig verzonden. Smaakt naar meer!

1 like

Omdat ik voorlopig wil downscalen op weg naar een grail moest er toch nog wel een echte dresser komen.
Nadat ik toch nog super onverwacht mijn Tag verkocht had, heb ik heel snel kunnen schakelen met Bruno om voor de kerst de Hamilton Intra-Matic over te nemen. Dat betekende een ritje naar Belgiƫ.

Gastvrij ontvangen, even kunnen babbelen over horloges en met een prachtige Intra-Matic weer huiswaarts.

Bruno bedankt! Aanrader!

1 like

Ik heb een Seiko SRP777-J overgenomen van Bruno.
Snelle reacties, goede verpakking en horloge in perfecte staat.
Top!

1 like