Slider_7

Vandaag de Bulova moonwatch re-edition ontvangen via Bruno. Als nieuw, idd :bomb:proof verpakt en een zeer vlotte afhandeling (ook nog voor een scherpe prijs).
Dit is niet de eerste klok die ik via Bruno heb verkregen (eerder ook een Seiko Sumo), en ws ook niet de laatste.
:ok_hand::watch:

Mvg. Elmar van H.

1 like

Goed zaken gedaan met Bruno.

Gewoon eerlijke communicatie, duidelijke afspraken.
De goederen precies geleverd zoals afgesproken in een bomvrije en keurige verpakking.

Groet, Stevan

1 like

Een mooie Seiko gekocht ( gewoon nieuw ) voor een hele mooie prijs, de verpakking was zoals ik al vaker in dit topic heb gelezen uit de categorie bomvrij, en het was een hele klus deze te openen.

Al met al een perfecte deal.

groeten,

Fred

1 like

Vandaag de SKA577 ontvangen van Bruno. Goede communicatie van 2 kanten maakt alles zoveel makkelijker :thumbsup:

Verpakking was dik (in orde), de 141 reviews hierboven laten zien dat het goed zaken doen is met @Slider_7

1 like

Vrg week een nieuwe SKX011 van Bruno gekocht. En nieuw is dan ook echt nieuw. Snelle en prettige communicatie via mail. Bom proof verpakt. Aanrader.

1 like

Vandaag een mooie klok van @Slider_7 Bruno ontvangen, was weer heel aangenaam ! :thumbsup:
Duidelijke communicatie ,heel goed verpakt ,
prachtige klok ,echt 100 procent zoals omschreven ,helemaal top :ok_hand:
prettig zaken gedaan!

1 like

Een skx009j in de stickers gekocht van Bruno.
Het horloge is gloednieuw, de verpakking was onverwoestbaar en de communicatie top. Een perfecte transactie.

1 like

Prachtig horloge overgenomen van @Slider_7 , zeeeeer goed verpakt en inbraakproof bestendig :grin:
Snelle en prima verlopen deal. Top :+1:

1 like

Gloednieuwe crafter blue overgenomen van Bruno, goeie deal en snel in huis, bedankt Bruno en 5⭐️ voor jou!

1 like

Verschillende items gereedschap gekocht van @Slider_7. Na betaling werd het direct verzonden. De doosjes met gereedschap waren goed verpakt in een stevige doos. Er kwam zelfs nog een presentje tevoorschijn: een vrolijk oranje zuludiver bandje en voldoende spring bars voor de komende 10 jaar. Bedankt Bruno!

1 like

Vandaag de SMPc van Bruno overgenomen.
Perfecte klok en perfecte afhandeling.

Mika

1 like

Een zeer leuke deal gemaakt met Bruno. Hij mijn Damasko DA47 en ik zijn Hamilton Intra Matic 38mm.

Erg fijne en vlotte communicatie over&weer…voor herhaling vatbaar :thumbsup:

Dank Bruno!

1 like

Vandaag zat de Seiko, die ik van @Slider_7 heb gekocht, bij de post.

Het horloge was uitstekend verpakt en inderdaad in nieuwstaat, zoals omschreven. En als verrassing nog een leuke horlogestandaard.

Communicatie is ook prettig verlopen. Met deze man kun je vertrouwd en prettig zaken doen.

Dank, Slider_7!

1 like

SKX overgenomen van Bruno. Vlotte communicatie en alles zoals afgesproken. Helemaal top!

1 like

Van Bruno een Damasko overgenomen…
Communicatie: vriendelijk en vlot.
Horloge: helemaal top!
Packaging 2.0: Zelden een zo zorgvuldig ingepakt pakketje gekregen.

Kortom een absolute aanrader​:+1::+1::+1:

1 like

Een SKX van Bruno overgenomen. Gehele aankoop-tot-aan-deur proces verliep soepel. Vriendelijk persoon. Binnen een week de deal rond én horloge vlak voor kerst binnen. :+1:

Ik heb een voor beide partijen naar tevredenheid verlopen ruil met Bruno kunnen maken.

Vlotte communicatie en het horloge was precies zoals beschreven.

Bedankt Bruno, ik ga genieten van de IWC Mark XVIII !
+++

1 like

Super mooie lederen Fortis band van Bruno @Slider_7 overgenomen.
Ondanks de griep supersnel binnen.
Fijn zaken doen met deze man👍

1 like

Een Hamilton intramatic overgenomen van @Slider_7. Horloge was bijzonder goed verpakt. Er zaten twee extra bandjes bij. Kreeg ook nog een nieuwe Hamilton buckle erbij. Alles was gloednieuw en in stickers. Bruno is zeker een aanrader. :+1:t3:

1 like

G-shock overgenomen van Bruno. Fijne communicatie, vlotte afwikkeling. Wéér een mooie HF-ervaring!

En de verpakking…top! Door al het bovenstaande op zich al hoge verwachtingen maar dan nog… daar had je rustig mee kunnen voetballen, dat pakketje :joy:.


Uploaden…

Bedankt Bruno!

Edit: gezien de kleur kunnen er beter van een GI-(Joe) Shock van maken :wink:

1 like