Slider_7

Horlogebox overgenomen van @Slider_7.

Fijne communicatie en box was perfect verpakt! Bruno heeft echt werk gemaakt van de verzending zodat de box geen schade kon oplopen; super!

Bedankt Bruno!

1 like

Kan mij alleen maar aansluiten bij al het bovenstaande. Alles is al gezegd. Hier weer een zeer tevreden klant van Bruno @Slider_7.

1 like

Goede en leuke communicatie met daarnaast een snelle afhandeling tussen Belgiƫ en Nederland. Dank je Bruno

1 like

Een lotje (zes stuks) horlogebandjes overgenomen van Bruno. @Slider_7 Goed verpakt en mooie kwaliteit bandjes. Vriendelijk contact en glasheldere afspraken. De bandjes heb ik speciaal gekocht voor mijn Oris, welke 20 mm lugs en een 16 mm (bronzen) Oris gesp heeft. Er waren dus 20-16 bandjes nodig en die heeft Bruno mij geleverd. Binnenkort op het forum te aanschouwen. Bedankt Bruno! Aanrader om zaken mee te doen. :smile: :+1:

1 like

Aantal bandjes overgenomen van Bruno (@Slider_7).
Fijne en vlotte communicatie, zeer nette en snelle levering.
Top!

1 like

Ook ik heb @Slider_7 wat bandjes afhandig gemaakt met het oog op de HFLE2019 en de Subdelta Quatro. Zoals altijd goede communicatie met Bruno en afspraak is afspraak :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik heb 2 bandjes overgenomen van @Slider_7.
Alles naar wens en bandjes waren nieuw zoals omschreven en netjes verpakt.

1 like

Ik had ook een leuke horlogedeal met @Slider_7!
Aangename communicatie, mooie prijs, snelle en veilige verzending.
En het horloge was, zoals beschreven, als nieuw!

Een aanrader! Nog eens bedankt, Bruno :slight_smile:

1 like

Heb een Watchwinder overgenomen van @Slider_7 , alles is top verlopen :+1: :blush: , bedankt!

1 like

Skx007 van Bruno gekocht, prettige communicatie, goed verpakt en horloge in beschreven staat.

top

1 like

Kevlar band overgenomen van @Slider_7
Hele soepele deal. Netjes op de hoogte gehouden van het proces en natuurlijk het bandje netjes in de bus.

1 like

Ook een hele positieve ervaring. Lekker vlot/ Snelle reacties, laat duidelijk weten wanneer dingen worden opgestuurd. Netjes verpakt.

1 like

Bandje ontvangen die ik van @Slider_7 had gekocht. Dit is de 3e of 4e keer dat ik zaken doe met Bruno. Eerlijke en betrouwbare verkoper. Zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

Hi,

Ik heb het ā€˜Moonwatch Onlyā€™ boek van @Slider_7 / Bruno overgenomen - heldere communicatie, prettige en snelle afhandeling.

Maar, speciaal attentie voor de wijze waarop Bruno het boek heeft verpakt. Beter kan simpelweg niet. Zelfs al was de DHL wagen op weg naar hier door Franse drugsrunners van de weg gereden, dan nog was het boek net zo ongeschonden aangekomen. Helemaal top!

Wederom een prettige deal via het HF. Brunonis een topper!

Groet, Vincent

2 likes

Hele fijne en correcte deal gemaakt met @Slider_7

Alles is volgens afspraak verlopen en het horloge is helemaal zoals beschreven: als nieuw! Ik ben er heel blij mee Bruno!

1 like

Review nr 176 en ook ik heb een goede ervaring met Bruno aka @Slider_7 sterker nog ik ben Ć©rg tevreden over de deal die ik met Bruno heb gehad. Erg prettig contact, snelle reacties, betrouwbaar, goede communicatie. De verpakking is een aparte vermelding waardā€¦niet normaal goed verpakt :+1:

Kortom, ik kan iedereen aanraden om een deal te sluiten met Bruno. Echt een aanrader.

Bedankt voor de prettige deal, en ik ga genieten van mijn Globemaster :ok_hand:

3 likes

Snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie met Bruno / @Slider_7. De verkochte spullen waren heel goed verpakt en kwamen volledig overeen met de beschrijving in de advertentie. Blij mee!

1 like

Magazines van Bruno gekocht, zeer goed verpakt, niets op aan te merken!

1 like

Na eerdere hele positieve ervaringen opnieuw een prachtig item overgenomen van @Slider_7.

En ook nu weer perfect verzorgt, van de communicatie tot de verpakking en natuurlijk de koopwaar die IRL nog mooier was als bij de beschrijving. Top deal weer, Bruno bedankt!! :facepunch:

1 like