Mijn laatste aanwinst. Prachtige kleur en perfect gemaakt, zoals altijd!
Hele nette Cyma ook👌
Erg mooi, is dat die ortensia wax?
dat is een heel mooi kwartet, zowel de horloges als de banden !
Yep! Echt heel gaaf leer
Is echt ook een heerlijk horloge. Prachtig dunne kast, mooie opgelegde indices en een kwaliteitsuurwerk. Qua draagcomfort misschien wel mijn favoriet
Het was al te lang geleden dat ik een band van Hans @slls bestelde vond ik. Toen ik hem vertelde waar ik aan dacht rolde daar deze fantastische vintage racing band uit: Horween nut Brown dark.
Mooi detail is dat Hans voor de binnenkant van de band Zermattleer gebruikte. Een speciaal soort leer dat heel mooie waterafstotende eigenschappen heeft. Check de foto! Dit is toch wel uniek lijkt ,e. Ik laat deze zomer weten hoe het zich in de tropen houdt!
Hans, bedankt weer!
Ik heb gisteren een bandje bij slls gekocht via het forum en zie nu dat deze persoon helaas gebanned is omdat hij zelfgemaakte bandjes via het forum aanbood.
Echter heb ik vandaag het geld teruggestort gekregen van slls en staat er bij de terugstorting ‘bandje krijg je van mij voor de kerst’.
Hij heeft mij feitelijk dus niets verkocht, of het in ieder geval teruggedraaid.
Het lijkt me dat hij erg van de ban baalt en er niet bij stil heeft gestaan dat wat hij deed niet toegestaan is.
Wellicht kan @Jur toch nog eens kijken naar de situatie en wellicht slls nog een kans geven.
Lief van je dat je dit bericht. Ik lees het net en baal dat hij geschorst is.
Hans is een hele aardige man en liefhebber.
Een foutje moet kunnen naar mijn mening. Hij hangt hier al vanaf september 2013 rond en doet rustig zijn ding.
Misschien mag hij na een (korte) strafbankperiode weer aansluiten.
@Jur, doe het. Je kan het ouwe reus.
Meteen even ING gecheckt, en ja hoor: ik ook.
Ik hoop heel erg dat Hans gewoon weer z’n gewaardeerde plek mag innemen hier. Het lijkt me dat er ook wel verschil gemaakt moet worden tussen het moedwillig of onbewust overtreden van forumregels.
Gelukkig maakt Hans nog steeds prachtige bandjes. Ik vroeg hem om een band te maken naar een vintage voorbeeld dat ik had. Daar kwam echt weer iets prachtigs uit.
Vandaag deze toffe band van Hans mogen ontvangen. Fijne communicatie, kwalitatief goede band en snel verzonden! Echt een aanrader!
Zeer fraaie combi, vind ik.
Schitterende Patek om jaloers op te worden.
Aangezien ik momenteel alleen maar een rubberen band draag, zijn 2 (voortreffelijke) SLLS banden in hergebruik gegaan op een, door mijn vriendin gepunnikt, tasje.
#second-life.huisvlijt
Yessssss! Vandaag op de mat, het bandje wat volgens mij het allerbeste past bij deze klassieke racing chrono, een rallybandje in 19mm taperend naar 16mm, rode accentjes en uitgevoerd in heerlijk ruikend, natuurlijk gelooid paardenleder, zowel boven als onder met ertussen een leather re-enforcement laag zoals ook Hermès dat toepast op hun bandjes.
Puik werk van @slls
Hans overtreft zichzelf, ongelooflijk mooi!
Vandaag mijn horloge terug mogen ontvangen van @slls met daarop een prachtige band. Hans heeft er iets moois van gemaakt voor deze oldtimer met fixed lugs.