Slls straps only

Ik wilde graag op korte termijn een zwart bandje om te dragen naar een uitvaart. Daarom vroeg ik of Hans er nog eentje had liggen. Dat had hij niet. Toen heeft hij er supersnel eentje voor me gemaakt.

Zwart Horween met geitenleer aan de binnenkant. Hij loopt van 22 mm bij de aanzet naar 20 mm bij de gesp. Dit bandje zit meteen heerlijk en ik vind het prachtig!

Bedankt voor Hans.

image

4 likes

De Hamilton khaki mechanical field watch heeft maar 1 manco en dat is dat hij voor nato’s-only schijnt te zijn voorgeboord. Het resultaat is een behoorlijk gat tussen de kast en het bandje indien deze uit 2 delen bestaat. Dus, op zoek naar een eerste custom band!

Hans heeft een oplossing die prima werkt om het gat te camoufleren, zit prettig en ziet er ook nog eens schitterend uit! Het is maatwerk en tevens een experiment. Gemaakt uit een combinatie van Toscaans rundleer aan de buitenzijde, Horween aan de binnenzijde en het resultaat is erg soepel en comfortabel. Op verzoek voorzien van quick-release springbars en dat maakt het monteren en losmaken een eitje. Het stikwek is keurig en ook de keepers zitten als gegoten en zien er rete-strak uit.

En tenslotte om de pols:

Het onderste deel loopt iets aan tegen de kast wanneer het horloge plat ligt, vandaar de donkere vlek in het leer ter hoogte van de spring bar. Maar dat geeft de band juist extra karakter imho. Top…

12 likes

Vorige week donderdag een bericht naar @slls verzonden en na wat afstemming vandaag mijn op maat gemaakte band in huis.

Wat mij betreft is hij top!



7 likes

Prachtige textuur op deze slls band.

8 likes

Ook ik ben een grote fan van het werk van Hans! Hier drie van zijn creaties :smiley:.

13 likes

Mooi werk!

16 likes

Weer vakwerk van Hans. Deze Tucany Camel is mijn favoriet.

8 likes

Vandaag 2 bandjes binnen gekregen van Hans @slls en ik ben onder de indruk van de afwerking en souplesse!! Hans, je hebt er een fan bij :facepunch:t2:

13 likes

Heb er, buiten de 3 om die al eerder heb gekocht, weer 2 onderweg van Hans. Topkwaliteit en heb ook eentje met reptiel. Ben benieuwd

1 like

Bulang style Horween Derby by @slls :ok_hand:

Bron van inspiratie:

5 likes

Nut brown dark :heart_eyes:

6 likes

Babele navy met Zermatt onderkant :ok_hand:


4 likes

10 likes

En weer een prachtige SLLS band laten maken, ditmaal een mooie Horween voor een Omega sluiting, Hans je bent een topper!

9 likes

De Date!

Die ziet er chique uit zeg.

2 likes

Ik had een 25mm bandje met een aparte taper nodig, die net zo mooi was als het originele Hermes bandje. :grimacing: Maatwerk dus. Ik ben heel tevreden met de band die Hans voor me maakte:

5 likes

Wat een supergaaf horloge! Het bandje staat ook top. Zeer nice!

1 like

Hans heeft een mooie dunne zulu band gemaakt van donkerbruin Bottega leer. Precies wat ik zocht voor m’n HKed 1963 :+1:

7 likes

Helemaal happy met weer een @slls racing bandje, prachtig natuurlijk gelooid en zalig ruikend leder!

8 likes

Hele blitse combinatie :ok_hand: