Slls straps only

Ook deze band van @slls is weer prachtig!

8 likes

absoluut mooie band…

Een prachtige op maat gemaakte band van 18,5 mm voor de kleine pols.
Band is gemaakt van geitenleer.
Heel mooi strak afgewerkt:

7 likes

Schitterende paardenlederen 18-16 voor de GS 6146-8000 van Hans’ @slls hand! Zojuist binnengekomen en bevestigd. Staat geweldig niet waar? :smile: :+1:

9 likes

Hier ook een mooie @slls band mogen ontvangen. De afwerking is fantastisch en hij zit als gegoten. Top, Hans! :+1::+1::+1:

4 likes

Vandaag een lekker zacht en mooi afgewerkte bandje van Hans mogen ontvangen.

Ook hier een mooi afgewerkt bandje mogen ontvangen. @slls bedankt voor de snelle service!

ook even de achterzijde

2 likes

Ere wie ere toekomt, vandaag voor het eerst een horloge op een @slls band gezet en vanaf de eerste minuut een heerlijk comfortabele ervaring.:ok_hand:
De zorg waarmee hij is gemaakt, is goed merkbaar en ik ben erg benieuwd hoe deze gaat verouderen.
Bedankt! :+1:

11 likes

Zwart geitenleer 18mm/14mm

@slls vakwerk !!

2 likes

Ik had de eer om het eerste canvasbandje van @slls uit te mogen proberen. Het is een erg mooie band, de afwerking is zoals ik die van Hans gewend ben (uitstekend) en het bandje draagt zeer comfortabel.

En het is natuurlijk een goeie combi met mijn DS30.

8 likes

Prachtig!

@slls Hoe is het bevallen? Ga je er nog meer maken Hans? Ik heb ook wel interesse.

2 likes

#Hansikhebookinteresse :stuck_out_tongue:

2 likes

't was even zoeken wat ik wel en niet kan/wil met canvas. Zoals je kunt zien is de zijkant niet dubbelgevouwen, maar zit het canvas op rundleer. De kleur van de onderkant is dus niet (altijd) precies de kleur van de canvas bovenkant (zie foto). Op zwart canvas zou ik natuurlijk ook een zwarte onderkant gebruiken.
Ik heb @Time_Lord gevraagd om te kijken hoe de zijkant van canvas zich na verloop van tijd zou houden en dat is goed. Nu overweeg ik om ook andere kleuren aan te schaffen. Ik moet nog even naar de mogelijkheden kijken.

6 likes

Een envelop in de bus :grinning:, post van @slls een heerlijk ruikend zwart vintage style bandje voor op mijn Iaxa Aquaplunge deze winter!
Absolute topband weer!

6 likes

Poljot OKEAH op een “English Tan” en de Iaxa (née Rotary) Aquaplunge op een “Horween Derby Black”
Helemaal happy ermee, natuurlijk gelooide en dus zalig ruikende bandjes van topkwaliteit.

6 likes

My First Slls !

Besloten om Hans te vragen om een ‘IWC-model’ bandje, van Horween dublin olijf met zwart stiksel.

Vandaag ontvangen en een groot succes !
Ik had de maten van mn prettigste bandje gekopieerd, waardoor de pasvorm perfect is en ik geen last meer heb van ‘eennalaatste gaatjes-gepriegel’.
En wat een lekker leer is dat Horween toch ! Het ruikt ook lekker.
En mooi.
Het paardeleer ‘leeft’ en verandert.
De olijfkleur is ook bijzonder want deze shift van zwart en bruin binnen naar groen buiten. Super.
Binnenkantje afgewerkt met geit, dus de veestapel is weer gegroeid.
Lang verhaal kort, dit smaakt naar meer.
Een aanrader kortom, deze Slls-banden !

https://www.horween.com/

2 likes

Echte aanraders !
4 x @slls
Hans, bedankt voor dit pracht Kerstpakket !

7 likes

In één woord: SUPER!

Voor mijn über-beschaafde Omega Seamaster 600 gevraagd of Hans een passende band wilde maken.

Na adviezen van de meester is de keuze gevallen op Buttero volnerf natuurlijk gelooid rundleer in kleur chestnut met stiksel van Sajou fil au Chinois.

Graag had ik een 18/14mm band gehad maar dat was niet echt praktisch i.v.m. de rekbaarheid van het leer, dus het is 18/16 geworden. De dikte is 2.3mm, geen padding, stiksels iets verdiept in een geultje op 2mm vanaf de kant, en keepers van 4mm breed.

Hans heeft keurig rekening gehouden met de beperkte ruimte tussen springbars en kast.

Het is een super strak stukje vakwerk geworden. Bekijk de foto’s maar!

Al met al: dik tevreden en de complimenten over de goede adviezen en de prettige communicatie! :+1: Hans bedankt :clap::clap::clap:

12 likes

Jezus, wat is dat linkse ding? Het lijkt me te klein voor een riem, maar aanzienlijk te groot voor een bandje.

22 mm zulustrap voor een fixed lug fieldwatch :slightly_smiling_face: