Slls straps only

Bandje van Hans van struisvogel leer op de railmaster
Top Hans

8 likes

Weer een mooie band van Hans
Blij mee en bedankt weer

image

4 likes

Blij met de band. Super kwaliteit leer

3 likes

Band van Hans ontvangen voor mijn seamaster
Enorm blij mee
Donker blauw. Komt door licht niet goed uit

Dank Hans

4 likes

6 likes

Heb voor het eerst 2 banden bij @slls besteld. Erg tevreden over. Hier alvast twee foto’s van band nummer 1:

12 likes

Even een reactie van mijn kant; het stiksel is niet zoals ik het had gewild. Het bandje is achteraf gezien te snel verstuurd zonder een goede check. Wit valt natuurlijk extra op, maar rechtsboven op de foto is niet goed. Dit draad gaat t.z.t er even opnieuw op.

5 likes

Gisteren een prachtige band van @slls ontvangen :sunglasses:

5 likes

Ook ik heb een band kunnen bemachtigen van Hans. De communicatie was top en in goed overleg een band besteld. Hans bedankt! @slls

6 likes

Nogmaals bedankt Hans! Zoals verwacht weer een top bandje.

21 likes

Die is gaaf zeg!

1 like

2 slls straps uitproberen die ik over heb genomen van @Watch2Morrow.
Erg tevreden over de donkerbruine band op de Seiko!

5 likes

Heb van de week een prachtig bandje voor mijn horloge ontvangen van Hans.

7 likes

Ik ben erg blij met mijn eerste @slls band!

@slls levert vakwerk! Prachtig leer, perfecte maten, mooie padding en goed advies!

9 likes

En daar ga je dan, de eerste keer zelf banden willen laten maken. Welke kleur, welke maten, gespen, hoe moet het eruit zien. Het proces alleen al is erg leuk!
Ik wilde 2 bandjes, een beetje stoere voor de Hamilton en een wat nettere voor de SARB. Eerst flink rondgekeken op de site van @slls om te kijken wat ik wilde en dit gemaild naar Hans met de vraag of hij nog tips had. Gelijk reactie en met de hulp van Hans tot 2 bandjes gekomen:
Hamilton: Derby black. Onderkant geitenleer zwart, 20mm recht aflopend met een creme stiksel en een matte gesp die past bij de matte kast.
SARB: Butter satchel tan. Dit is een dikke leersoort en heeft dus geen onderkant nodig. 20mm die afloopt naar 18 voor een wat nettere uitstraling met een gepolijste gesp die ook weer past bij de kast van de SARB. De stiksels zijn zilver.

Hans had zelf nog geëxperimenteerd met leerverf op de butter satchel en dat vond ik erg mooi. Sowieso erg prettig hoe Hans meedenkt en snel communiceert.
Binnen een paar dagen de banden binnen in een zeer goed verpakte envelop en het resultaat is boven verwachting! Erg mooi afgewerkt, soepel leer en mooie kwaliteit. En hier dan de foto’s met de “oude” en de nieuwe banden! En moet zeggen dat de horloges nu ook meer gaan spreken.
Een aanrader dus!!



13 likes

Deze band heb ik inmiddels al enkele maanden in gebruik en bevalt perfect. Zeker voor herhaling vatbaar.

12 likes

Vandaag een supermooie band binnen gekregen. Het afwerkingsniveau is top!

Nogmaals dank!

9 likes

Inmiddels al 3 banden van Hans .
Kwaliteit is top en de prijs ook .

8 likes

Ik zocht een bandje in een wat aparte maat 21mm lug> 16mm gesp en dan kom je al snel uit bij custom made.
Hans heeft voor mij naar alle tevredenheid een pracht band gemaakt. Mooi leer. Netjes afgewerkt, stempel van het logo strak neergezet op de binnenkant van de band. Juiste dikte en bij de punt van het lange deel iets dunner, zodat het lekker dicht gespt.
Absoluut een aanrader.

22 likes

Prachtig resultaat! Hij maakt erg nette banden.
Maar mogen we ook nog even de voorkant van dit juweel aanschouwen :wink: ?

3 likes