Slls straps only

Precies hierom zitten we samen op hetzelfde forum. Gaaf.

3 likes

De meester aan het “hand” werk! :wink:
Ben ook zeer tevreden over de eerste banden van Hans! :+1:

8 likes

Ziet er erg goed uit. Dat heb ik wel anders gezien, zelfs bij sommige duurdere ambachtelijke bandjes. Dan vind ik het werk van @slls toch echt veel beter. Mooi gestikt, kwaliteitsleer. Keep up the good work :+1:

1 like

Hehe

Anyway, @ts, top omschrijving en mooie fotos! @slls de bandjes zien er echt goed uit! Keep up the good work:)

1 like

Dit ziet er serieus goed uit!

3 likes

Wauw… wat wen mooie bandjes… @slls mij ga je zeker horen voor wat moois.

1 like

Erg mooie bandjes en daarbij ook een mooie site gelanceerd. Keep on the good work :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Nou dat mag hoor en leuk dat het nu juist bekend is. Ik ga zeker nog wat bestellen want ik ben onder de indruk. En het is juist leuk voor het forum dat er zoveel “makers” zijn.
Zo ook @Taconew, was ook net begonnen en even wat bekendheid via het forum met als gevolg vele blije leden. Ook van hem al prachtige spullen gekocht en zeer tevreden mee.

Als ik mijn spullen via leden kan krijgen die met passie hun spullen maken doe ik dat 10x liever dan in een winkel. Kortom, erg leuk en veel succes gewenst.

5 likes

Precies.

2 likes

Daarbij is het nog leuker ook. Persoonlijk contact met de maker en weten waar het terecht komt. Dat vind ik echt leuk. Zeker in deze community is dat leuk om te zien hoe mensen vanuit een stukje hobby erkenning krijgen voor hun werk en zo opeens bekend worden met hun werk.

Plus 1 dus voor al onze leden met gouden handen :sunglasses:

3 likes

Bedankt voor het plaatsen

1 like

Graag gedaan, leuk om te delen en om te zien hoe positief er gereageerd wordt.

Pesies dat!!

1 like

Vandaag mijn eerste @slls bandje ontvangen. Er gaan er zeker meer volgen!
Dit is één van zijn eerste bandjes met een ander leer dan hij nu gebruikt (nu nog beter!). Dit zit al erg goed en ziet er prachtig afgewerkt uit. Zeker aan aanrader!

Het bandje net een minuut om dus moet nog een beetje ‘zetten’ maar oordeel zelf:

17 likes

Geweldig, staat zeer goed :+1:

1 like

Mooi
Super aardige verkoper. Leuk contact
Ook band besteld

1 like

Deze gemaakt om mijn voorkeur voor natuurlijk gelooid volnerf leer te bevestigen.
En bij deze bevestigd. 120/77mm, 100% Horween leer.

15 likes

Heel mooi

Band ontvangen. Heel mooi. Blij mee
Goede communicatie met de maker van de band. En snelle levering. In een woord hartelijk dank meneer Selles!

9 likes

mooie banden :sunglasses::+1:

2 likes

Zaterdag hobby dag. Een 20mm van Horween Derby Nut Brown leer. Beetje ruige look.

22 likes