Ben benieuwd hoe het gaat bevallen!
Was het je eerste keuze om voor Amazfit (Xiaomi) te gaan? Heb gelezen dat de prijs/kwaliteit bij dit merk wel goed zit
Zoals je naam doet vermoeden voor de ocean-band gegaan
Denk je dat het als duikhorloge een serieuze concurrent is voor de gevestigde merken (zoals Suunto,…) in deze categorie?
Ben wel es benieuwd naar de wrist shot ?
Kunnen de normale Apple bandjes hier niet meer op ?
Volgen mij niet zijn speciaal voor deze.
en daar komen de Duitsers, Fransen, Japanners etc nog bij…
Heb je 'm al Tom? En hoe bevalt 'ie?
Nee nog even in de halt gezet.
Is toch geen echt horloge voor mij.
Dus weet het nog niet.
@SuperDuiker; Ik was al een beetje verbaasd toen ik het zag! Ik heb hem afgelopen zaterdag even bekeken in de Apple Store in Haarlem, maar het is wel een knap ding!
Ik moet hem ook nog even bekijken in het echt.
Ja als ik die duurdere Garmins kon betalen, wist ik het ook wel
Houd het voorlopig maar bij mijn Fenix 6 Pro Solar. (En voor het werk mijn Instinct 1).
Ook een mooie hoor.
Die Fenix is ook een topper, absoluut.
Die Garmin MARQ Aviator Gen 2 tikt wel een aantal boxjes aan die ik wens, zoals titanium grade 5, keramieken bezel, amoled scherm, 10bar waterdicht, accu duur om er maar een paar te noemen. Heb 'm dan ook besteld
Alleen aan de stappenteller heb ik niet zoveel
Ah ja. kijk dat interesseert mij dan allemaal weer geen zier Alleen een titanium kast en band is wel gaaf.
Ze zien er altijd zo gaaf uit, die premium Garmins. Als ze die looks nou ook eens naar sommige goedkopere modellen brachten …
Eens kijken of ik de Amazefit Falcon nog een keer ergens makkelijk in Nederland kan krijgen.
Die Falcon ziet ook niet verkeerd uit