Smartwatch only

Zonet maar even wat calorieën verbrand :+1:

4 likes

Sinds gisteren de Coros Apex 2 binnen. Ik ben er blij mee! Moet volgens de specs een indrukwekkende batterijduur hebben en qua materiaal zit het ook wel goed: A sapphire glass screen and grade 5 titanium alloy bezel.

Voor verdere specs: https://coros.com/apex2

1 like

Apple Watch 8 Stainless Steel
Nomad Stainless Steel band.

2 likes

Dat staal staat 'm goed :+1:

Huawei GT2 46mm…
Gewonnen tijdens de kerstborrel-loterij.
12 uur gedragen.
Gaat het er weer uit… heb er niets mee, ik ben al fit en ik heb een telefoon.

Welke Garmin is dit? Ziet er erg fraai uit (voor een smartwatch)

Edit, laat maar… staat in een paar berichten erboven…:… nog niet helemaal wakker……

Mooi ding, maar stevig aan de prijs.

1 like

Eens, is dik aan de prijs, maar ja, wel of niet kopen is dan een keuze.

En als iets 2,5 kiloeuro kost en ik heb er 3k lol van, is dat mooi 500 euro winst :slight_smile:

Hahaha, die moet ik onthouden :+1:t2::+1:t2::rofl:

1 like

1 like

De Apple watch 6 bezitters kunnen een mooie band scoren in de veiling tbv de slachtoffers van de aardbeving in Syrië en Turkije!

Zo we doen hier eens mee met de Kospet Tank M2

1 like

1 like

Garmin Fenix 7 Saphire solar. Voor tijdens het werk en sporten.

1 like

Dag 3 en 56 uur aan en loopt nog lekker met 74% batterij… :+1:

Als liefhebber van vooral “betaalbare” automatische horloges had ik nog wel als fan van het Zwitserse Lauterbrunnen een Tissot Jungfraubahn smartwatch maar verder voelde ik ondanks mijn Apple apparatuur toch weinig voor de Applewatch.
Toen de Ultra kwam werd ik al wat enthousiaster en toen m’n gezondheid en lichaam toch wat meer aandacht vroeg recent toch maar een Ultra2 aangeschaft en gelijk een mooie titanium band erop.
Ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Het horloge is via de iPhone goed in te stellen, draagt met de titanium band super en licht en met een nette “wijzerplaat” prima. Voor het doel waarvoor ik de Ultra2 heb aangeschaft gewoon een fijne “klokje”. En op ander momenten draag ik gewoon één van m’n echte klokjes. Al met al een prima aanvulling en ik ben er blij mee.

1 like

Copyright GatgedGear.

Ben terug gegaan van smartwatch naar een citizen tsuki-yomi werd gek van al die meldingen en batterij elke keer opladen.