Smartwatch only

Vind het tijd worden dat ook de smartwatch een eigen topic krijgt…

We weten dat er velen zijn die een smartwatch geen horloge vinden…dus voor diegene die hier de missionaris willen gaan uithangen en mensen van hun gelijk willen overtuigen…niet doen.

Wat wel mag is inhoudelijk discussie en natuurlijk leuke foto’s van je smartwatch…

7 likes

Goed idee!

2 likes

Alles behalve de Apple watch dan hè …

:beers:

We zijn inclusief…dus ook AW hier welkom :kissing_heart:

ik ben benieuwd hoe dit topic zich ontwikkelt…

1 like

Hahaha, recent lid geworden van dit forum om discussie thuis te stoppen (ik- smartwatch is geen horloge / man - hij geeft toch de tijd aan…)
Zie ik dit…

2 likes

Toch maar even een inhoudelijke vraagje…
Heb zelf een privé en een werktelefoon. Was benieuwd of er mensen zijn die beide telefoons gekoppeld hebben aan hun AW. Gelezen dat het mogelijk zou moeten zijn maar was benieuwd naar eventuele ervaringen hiermee.

Mag geen neppers hier tonen. Ha ha

3 likes

Garmin?

Nee dit is een galaxy 5 pro

1 like

The Best !! Incoming

4 likes

Bron? :slight_smile:

1 like

Gelukkig heb ik nog 90 echte horloges er gewoon naast.
Dus zal de horloge wereld het wel overleven.
En echte horloges draag ik Links en SW Rechts dus wat is het probleem?

1 like

Is een horlogeliefhebber niet juist iemand die ruimdenkend is over horloges en dus zowel, mechanische, quartz, smartwatches, … kan waarderen of op zijn minst begrip kan opbrengen voor hun bestaan?

De AW krijgt een artikel op Hodinkee, dus zij beschouwen de AW alleszins als een horloge

4 likes

Ik denk dat het nog wel goed zit op basis van de verkoopcijfers van afgelopen 2 jaar:

Bron: https://italianwatchspotter.com/2021-watch-industry-results/?lang=en

1 like

Ik neem aan dat jij alleen hand en automaten hebt !

Ik zou de openingspost nog even doorlezen als ik jou was.

2 likes

Inderdaad @Railroad_Watch Je bent niet verplicht om hier de pessimist te komen uithangen. Dit is een topic waar liefhebbers van smartwatches hun mening/ervaring/NA/vragen,… kunnen uiten.

Is juist hetzelfde als iemand die een NA hier op het forum toont en dan negatieve kritiek er op gaan geven. Dat is toch niet nodig.

Als je een negatief georiënteerd topic over smartwatches wilt opstarten, be my guest :slight_smile:

3 likes

Citaat

Fijn, dat we weten hoe jij erover denkt…Aangezien dit niet je interesse is heb je hier verder ook niks te zoeken

Amazfit TRex

Gr. Marc

7 likes