Smiths only!

:laughing:

They couldn’t care less, vrees ik :grin:

4 likes

Eddie gebruikt volgens mij gewoon opnieuw de naam Smiths. De oorspronkelijke naam is denk ik verloren gegaan. Ik denk dat volgens de wet de nieuwe Smiths niets met de oude Smiths van vroeger te doen heeft.

Maakt voor mij niet uit op zich. Zijn nog steeds leuke hommage horloges.:slightly_smiling_face:

3 likes

Ik heb een ‘Benrus’ :grin: :wink:

3 likes

Nog een filmpje van IDguy over de Commando en de 6429.

3 likes

Danku! Dat is ook de reden van dit topic. Ben juist benieuwd naar jullie Smiths! De vintagemodelen voordat de quartzperiode begon en de nieuwere modellen na de overname van Timefactors!

2 likes

Filmpje van @pasd is top, geeft veel uitleg over de Rolex Commando en het ontstaan van deze Smiths Commando.

Als je geïnteresseerd bent, ik heb ook het één en ander opgeschreven in mijn topic van vorige week😉

3 likes

Ook een beauty met die bruine dial😍

1 like

5 likes

Het oudere model met de faux-rivets band en de naam Everest in zwart (tegenwoordig in wit).
Hillary droeg volgens mij de Smiths naar de top van Everest, Norgay de Rolex.

6 likes

Heeft Timefactors de naam overgenomen van de oude familie Smiths, of is ie gewoon helemaal opnieuw met die naam begonnen omdat er geen patent meer op zat? Maakt op zich niet veel uit, maar gewoon nieuwsgierigheid. :slightly_smiling_face:

1 like

Dankjewel! Hij is inderdaad echt leuk en dan voor dat geld. Tophorloge dus eigenlijk! :slightly_smiling_face:

2 likes

De mijne:

3 likes

Mooi! :ok_hand:

Ik heb even gezocht, maar kan daar geen info over vinden. Misschien iemand op het forum die hier meer over weet?

1 like

Wauw, prachtig!

Dankjewel! :slightly_smiling_face: Ik heb het ook niet kunnen vinden.

1 like

Sinds kort een PRS 25 met gilt dial in bezit, erg fijn horloge.

8 likes

Da’s inmiddels wel hard op weg naar een tropical dial…

1 like

De foto vertekent de dial wat; deze doet beter recht aan de dial.

6 likes

Ja, moeilijk te geloven dat de wijzerplaat vroeger spierwit was.

1 like