True.
Gaaf.
Hou van goud, bi color vind ik vaak wel het mooiste.
Horloge vol goud met gouden band is uiteraard vet, of lekker casual op een canvas of nato…
Vind m mooi, maar het ontwerp niet mooi genoeg om zo waardevol exemplaar te kopen.
True.
Gaaf.
Hou van goud, bi color vind ik vaak wel het mooiste.
Horloge vol goud met gouden band is uiteraard vet, of lekker casual op een canvas of nato…
Vind m mooi, maar het ontwerp niet mooi genoeg om zo waardevol exemplaar te kopen.
Tenzij je 1 van beide modellen gewoon voor jezelf koopt en niet om te tonen aan iemand anders. Dan zit je binnen de speedmaster familie in de verkeerde modellengroep imho
Dat had ik gemist maar het kan zeker lukken vanuit Japan, en dan wordt het een standaard Speedy in matige staat of een goede ref 3594.50 Broad Arrow, ofwel Replica aangezien deze de ck 2915 nabootst.
Origineel met de stalen bezel
Maar je kan er ook een Professional bezel opzetten
En er zijn ook automatische versies van
Dank u
Weer stof om op verder te neuzen.
De plaat van de handopwinder vind ik mooier, want minder tekst.
Voor mij zou het een replica zijn, ik vind die broad arrow veel mooier dan de standaard wijzers.
Doen
Dit is precies het deel van de hobby waar velen van ons het meest van genieten.
Je weet dat je een Speedy wil, maar nu begint het pas! Leren, oriënteren, passen, twijfelen, nog meer passen… En dan de jacht op precies die ene configuratie.
Enjoy!
Vele vinden dit mooi…
Ik niet
Zie iets…wil iets…koop iets. Impulsief is my way.
Huiswerk en jagen doe ik zelden
Dit model is ook hetgene dat mijn aandacht al meerdere keren getrokken heeft. Die wijzerplaat vind ik erg mooi.
check!
In dat geval zou je ook kunnen overwegen om een keer naar een GTG te gaan. Daar zijn meestal flink wat verschillende Speedies te vinden. Kun je ze even passen, referentienummer opschrijven en thuis gelijk bestellen via Chrono/handelaar/boetiek.
Kijk. Zo werkt ik het liefste. .
Neus uiteraard voor dit project wel zo nu en dan op het www.
Maar zien en voelen is toch altijd de weg, dat moet altijd zowiezo.
Vind fijn dat we hier ook lekker kunnen vragen en plaatjes zien. Brengt iig al wat basis, wat Jeetje wat is dit model mega breed.
Ik ben minder snel dan voorheen, als ik al die NA,s van mij zo eens teruglezen doe. Oh oh oh
Dat gaan we niet meer doen
Dank voor je meedenken. GTG’s zijn altijd reuze gezellig.
Al ff niet meer geweest, maar weer eens beetje in mengen.
Omega Speedmaster Professional Moonwatch
€ 7.650
https://www.chrono24.nl/omega/omega-speedmaster-moonwatch-professional-31030425004001-white--id33838628.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
JK heeft ook nog een vintage te koop zag ik