Snap het niet, keuze stress

Ik zit op chrono te kijken om veel verschillen tegen te komen.
Wit ) zilver is wel gaaf…met goud erbij. Oeh jah.

Ehm verder gekomen… Ja soort van.
Denk dat ik hiervoor max 3k ga uitgeven
Elke keer als ik iets zie van jaaaaaa, hangt het rond dat bedrag.

Ik shop nog wel ff door.
Kan vandaag gebeuren. Of over xx maanden.
Wil er wel eentje .

Je hebt het aantal modellen toch al mooi teruggeschroefd van

naar

1 like

Pcies zo!!

1 like

Daar ga je geen Speedmaster professional voor vinden in Nederland, zelfs geen hele oude afgeragde.
Misschien een leuke MK40 ofzo (vind ik persoonlijk wel heel tof), maar hetgeen hierboven allemaal is aangedragen valt vrij ruim buiten dat budget helaas.

5 likes

Ik denk…

Je weet maar nooit
Wat ik zei, met rondkijken vind ik veel modellen mooi die vaak rond de 3k hangen.

1 like

50k extra voor een regeltje in t zwart ipv rood. Sorry, ik weet dat witgoud fancy is maar ik zie met moeite t verschil. Titanium herken ik wel vlot maar witgoud, neen.

1 like

De Speedmaster met cal 3861 is niet de modernste, als dat het USP moet zijn dan moet je voor de Super Racing gaan vind ik.

[【F】 Omega Speedmaster Super Racing With Spirate System]

1 like

Lekker deze kopen. Hou je ook nog wat centen over voor een leuke Oris of een Chrono’tje en ben je klaar😋

Sorry voor de plug :sweat_smile:

1 like

Als het witte datum venster er niet in had gezeten was deze.uit uitvoering en dus deze te koop staande een serieuze kandidaat.

1 like

Hoi Hans,
Hou mij morgen maar in de gaten, let wel met 3 k ga je het bij lange na niet redden :wink:. Maar dan heb je ook wat :+1:

1 like

Durf het bijna niet te zeggen maar hoe sta je in een wat meer exotische Speedmaster Automatic? (Reduced)

Zoals de mijne:

Of wat denk je van zoiets:

Er is veel keuze op dit gebied.

Als je overigens gewoon een stevige mannenklauw hebt zou ik ook een Pro halen.

2 likes
4 likes

Archie! Man on the fucking moon! Fuckers! :rofl:

En @Mozaiek Hans…3k wordt wat lastig. Dus weg met die FC en een beetje bijleggen. :sunglasses: Mooi plan iig. :+1:

3 likes

Wellicht ook wel een Moonswatch voor dat geld.

1 like

Die witte is cool.

@daffie , niks is uitgesloten bij ikke zoals.je weet.

1 like

Toptip :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Nee nee nee.

There can be…… only one.

Cal 321. Platinum. Meteorite. Onyx. Zo over the top. Toch nog understated. Niemand snapt het. Ik vind het briljant. Maar goed, ik ben dan ook gewoon in het speedy camp.

2 likes

Dat is eenvoudig op te lossen😊

1 like

Je bent de koning toch?
Koop dan de mooiste. :sunglasses:

6 likes

Hier zie, een speedmaster, maar geen 13 in een dozijn. De Mark II

4 likes