Snapt iemand de 12 en 6 markering van de IWC Portofino?

Iemand maakte een topic aan dat hij het slachtoffer was van een inbraak waarbij zijn horloges waren gestolen, waarop Hendrik de opmerking maakte dat met een dergelijk lelijk horloge TS maar blij moest zijn met de diefstal…

1 like

Ah zo, dat is inderdaad niet geheel stijlvol.
Het vreemde vind ik dan weer wel dat hij anderen vaak met U aanspreekt wat zou getuigen van enig fatsoen.
Iets wat ik in het dagelijkse leven f2f wel doe maar grappig genoeg niet op een forum. Wel in mailcontact etc.

Je zou dus verwachten dat iemand die zich zo opstelt niet zulke ongepaste opmerkingen maakt.bij een dergelijk voorval.

1 like

Ach dat gebruik van U en mijn waarde zoals hij wel vaker doet zie ik meer als een soort van act, noem hem niet zonder reden een clown.
Maar ik kan er beter verder over ophouden dit topic gaat tenslotte over een IWC niet over Hendrik.

2 likes

Inderdaad let’s talk about watches again. Oude koeien uit de sloot halen doet men maar op de boerderij :sunglasses::+1:

1 like

Dat wil ik u best even uitleggen. Bij reparatie van een IWC bent u aan de beulen overgeleverd. "Normale " reparateurs kunnen niet aan de benodigde onderdelen komen. IWC schrijft met een vork, vervangen onderdelen krijgt u niet te zien, laat staan mee naar huis.

p.s. de heer plp, een vaste volger :innocent: is er nog steeds niet overheen dat ik zijn vechthondje heb beledigd. Dat de beschaving bij dit soort honden, en waarsch. ook dito baasjes flinterdun is kwam deze week volop in het nieuws.

1 like