Snapt iemand de 12 en 6 markering van de IWC Portofino?

Hallo allemaal,

Bij het surfen op het web bij IWC terecht gekomen bij de IWC Portofino. Mooie dresser chronograaf. Wat ik alleen niet snap is de 12 en de 6 uur markering. Ik zie de logica niet en het geheel oogt een beetje scheef. Weet iemand de logica erachter?

image

MvG Ralph

Een te mijden horloge merk i.m.h.o. :tongue:

3 likes

Verklaar u nader …

1 like

Niet nog eens a.u.b. :nerd_face::nerd_face:

Tell me all about it. Ben wel benieuwd. Ik heb IWC namelijk vrij hoog zitten qua merk. Soms alleen relatief duur voor wat je krijgt, maar zeker mooie en kwalitatief hoogwaardige horloges met een eigen gezicht.

2 likes

Ga dan niet dat soort dingen roepen…

3 likes

Stuur mij maar een P.B. en de maffia achtige praktijken zullen u worden onthult :sunglasses:

3 likes

Klinkt als een spannend jongensboek! :slight_smile:

3 likes

Nou wordt ik ook wel nieuwsgierig. IWC heeft namelijk 2 horloges in mijn grail top 5 :roll_eyes:

1 like

Misschien mis ik het punt, maar het zijn toch ‘gewoon’ afgekapte roman numerals?

6 likes

Maar TS will waarschijnlijk de logica weten waarom alleen op de 12 en 6…

Edit: ik snap het namelijk ook niet …

2 likes

Ee is toch maar een heilige graal? Ik bedoel, dat is het hele punt volgens mij :wink:

1 like

Ach who cares. Er is op het uurwerk bezuinigd, dus ook op de ontwerper.
Gelukkig hebben ze het licht sinds kort gezien bij IWC, dus de mooie (en hopelijk slanke) ontwerpen met inhouse komen er aan :joy:

1 like

Ach so

Ik ook niet maar ik snap dan ook heel vaak logica niet.
Hieronder nog meer ‘logica’.

5 likes

Wat valt er te snappen? Een designer in dienst van IWC vond het er leuk uitzien. That’s it.

7 likes

Hahaha eens. Dan is mijn graal een iwc… Kan gewoon niet goed kiezen :joy:

1 like

Ik vermoed hier geen logica achter. Vind het inderdaad apart.

Gewoon niet goed uitgelijnd, kan gebeuren in deze prijsklasse.

4 likes

What whut dafuq hebben ze daar gedaan.
:neutral_face:

3 likes