Solliciteren wat draag je, je Submariner of je Swatch?

Voor iedereen die nog moet solliciteren. Dit kan geen toeval zijn. De ‘Februari sale’ nieuwsbrief van Aramar ploft zojuist op mijn digitale deurmat.

afbeelding

afbeelding

afbeelding

Keuze genoeg. En je wordt tenminste niet als rijke patser gezien. :joy:

4 likes

:stuck_out_tongue:

28 jaar al hier :rofl:

En inderdaad … weinig geheimen, ook op financieel gebied.

Allemachtig. Volgens mij is de mens niet gemaakt voor dit soort enorme relatiemarathons. Wat jij Han? Zou jij 28 jaar elke dag macaroni kunnen eten?

Het is altijd tijd voor de leuke 1-2’tjes. Dat weet je best. :upside_down_face:

1 like

Ouch.

Onder het mom van “sharing is caring”:
Ik ben één keer verloofd geweest, 7 jaar geleden. Ik heb mijn verloving om zeep geholpen omdat haar moeder toen net was gaan scheiden en ik er met mams vandoor ging. Het waren 4 onstuimige maanden vol passie.

Tot aan de dag van vandaag ben ik blij dat het niet door is gegaan, ik was waarschijnlijk zonder huwelijkse voorwaarden getrouwd en dat is niet iets wat ik nu zou doen.

1 like

Daar moest ik serieus nog aan denken toen ik dit topic las. Wat zullen ze denken als je daar met een Aramar Nautilus om de pols zit :joy:

Toch niet bepaald iets waar je over moet opscheppen he :shushing_face::shushing_face:

4 likes

Is de hamvraag natuurlijk: hoe is het nu met haar? En haar moeder? Komen die nog wel eens (laten we on-topic blijven) solliciteren naar een flesje babyolie en een pluk Twents jaren 80 borsthaar? :sunglasses:

En om helemáál on-topic te blijven: wat voor horloge droeg je in die 4 onstuimige maanden? Een duikhorloge neem ik aan? Badoetmsj.

4 likes

Haha, ja. Dat is een enkeltje lift @BG1 denk ik.

3 likes

:joy: lekker hoor

1 like

3 likes

Bij twijfel gewoon niet doen en geen horloge om of de swatch.

On a serious note tho. Ik denk dat als TS ipv een Rolex sub een Steinhart gehad zou hebben stond hij er waarschijnlijk heel anders in terwijl vanaf de andere kant van de tafel je echt het verschil ziet. Het blijft voornamelijk eens gevoels dingetje denk ik.

1 like

Heb je nog iets overgehouden aan de filmrechten?

6 likes

Nee, was drama en ik kan het niet beter maken dan dat het is. Maar @blauwbeer was zo open, ik dacht; dan krijgt hij daar iets voor terug.

Ik laat slapende honden rusten. Ik denk dat zij nog steeds in staat is om mij door mijn gezicht te schieten zodat er geen open kist op mijn uitvaart kan zijn. Let’s not. Ik ben te knap en te jong om nu al de wereld te verlaten.

Nu weer on topic!

Sollicatie.

Synopsis: het horloge boeit niet, je wil flairen met je persoonlijkheid :nail_care:t2:

2 likes

Ik al 21 jaar samen. Ook geen gezamenlijke rekening. Zou niet weten waarom.

2 likes
2 likes

En absoluut meer dan ik verwachtte. Anderzijds komt het me dusdanig bekend voor dat ik meen het al ooit in een ander topic te hebben gelezen. Maar toen ging ik er waarschijnlijk begrijpelijkerwijs vanuit dat het fictie betrof.

2 likes

Haha
Zo denk ik er ook over

1 like

afijn nog niks wijzer waarschijnlijk…

1 like

Tussendoor een x uit eten :joy:

1 like