SoloJapan binnenkort online

Eindelijk schot in de zaak dus :)! Communicatie tsja haha soms hoor je een paar dagen niets, best frustrerend als je net een paar K heb overgemaakt en je vraagt om een betaalbevestiging. Na enkele keren zaken gedaan te hebben weet ik dat je je niet druk hoeft te maken, uiteindelijk krijg je het pakketje wel. Alleen als je haast heb…

1 like

Is z’n voornaam toevallig Rob?

3 likes

Geen enkel probleem met de communicatie eerlijk gezegd. Altijd snel contact.

Top, Maggi gozer wel. Ik kocht toch al niets via eBay of Chrono. Bij een eigen website zal dat waarschijnlijk toch sneller gebeuren.

Ik moest stiekem even lachen… :upside_down_face:

2 likes

Ik heb net op de bestelknop gedrukt bij hem… grail duiker🤓
Inderdaad niet via Chrono gedaan maar direct😉

Mis ik een web-site of zo???

Ik wilde net vragen waarom er een Engelse en Spaanse vlag naast die Nederlandse teksten stonden. :man_facepalming: :man_facepalming:

Zo jammer.

Leuk dat ie gewoon een winkel begint.

Het adres is in ieder geval al bekend: https://www.solojapan.net/ Maar er is nog niets te zien…

1 like

Ik hoop voor ons dat ie vanuit Spanje verzend i.p.v. Japan i.v.m.
Import en inklaringskosten. :+1:

1 like

Meerder keren gekocht buiten Ebay om. Betrouwbaar en vriendelijk. Communicatie verliep eigenlijk altijd wel vlot.

Dat is volgens mij hoe hij standaard werkt. Dat was althans wel altijd zo.

Ligt een beetje aan zijn voorraad denk. Ik had laatst nog contact en toen vroeg hij of het oké was als het uit Japan werd verstuurd,

OMG Illuminati! Solojapan = Monsterwatches !!!

3 likes

Ho ho. Magi is niet geweldig in communicatie, maar niet verschrikkelijk…

1 like

Wilde even kijken wat die allemaal aanbiedt, maar blijkbaar ebay en chrono al leeggetrokken. Dan maar de website afwachten😉

Meerdere keren horloge gekocht bij Magi en communicatie via de email verliep altijd snel. Als hij uit Spanje gaat verzenden een mooi adres voor netjes geprijsde JDM Seikos (en Citizen heb ik ook een keer gekocht).

Mooi dat die een website begint. Maakt het toch iets makkelijker in plaats van constant prijzen opvragen.

Magi is al een tijdje redelijk afwezig wat betreft contactmogelijkheden (chrono24, Twitter, FB, Instagram, website). Heeft iemand iets van contactgegevens van hem beschikbaar of weet waarom hij niet 123 te vinden is op het wereld wijde web?

Daarom dus. Je kan het nog proberen op magi.solojapan@gmail.com maar weet dat de communicatie, levering en eventuele aftersales des Monsterwatches zijn.

3 likes