SoloJapan is online

Klopt, maar ik betaal liever 75 euro extra in plaats van ongeveer 900 euro aan de postboer…

3 likes

Ik heb mijn seiko van solojapan rechtstreeks uit japan laten komen. De initiele prijs is inderdaad een stuk lager, maar de doaunekost etc vielen ook goed mee.

Alles samen, aankoop, douane en verzending was nog steeds voordeliger dan online elders of bij AD

Ik weet niet hoe dat in België geregeld is maar hier komt er ongeveer 25% bovenop je aankoopprijs.

quartz he.

Dat is in Nederland volgens mij ook zo.

Je bedoelt België

Ik vind de prijzen niet zo scherp. 2 a 3 jaar terug had hij gewoon hele goede prijzen. Sommige horloges zijn zelfs in een winkel goedkoper. Geen gedoe met importkosten etc. Of je moet geduld hebben en het uit Spanje laten komen. Maar is wel weer duurder. Geef mij de oude Magi maar. Mailtje sturen met wat je zocht en dan kwam hij altijd met een zeer nette prijs.

2 likes

Ik heb horloges bij hem besteld en uit Japan laten komen. Hij betaalde toen de import en zat in de prijs inbegrepen.
Als iemand wil bestellen, zou ik m een mailtje sturen, ik denk dat de prijzen inclusief zijn.

Dat denk ik niet(zie tekst hieronde) , hier in NL berekent de postbezorger dat wel even, met handlingsfee. Dan komt er zo in totaal 30% bij.

11. Can you declare an undervalued statement at the shipping?

We are very sorry but this is NOT POSSIBLE because we ship the watches full insured and an undervalued statement will affect directly in case we need to use the insurance for a damaged or lost package.

PS ik zie ook wel een hoop kleine lettertjes. Begrijpelijk maar wel een risico

2 likes

Ik zie het al: mijn Japanse bestelling stuurde hij eerst naar Spanje, en dan pas naar mij. Ik kreeg dus een EU pakket

Iemand recent nog iets gezien of besteld bij SoloJapan?
Momenteel “Coming back soon” op de site

Jij hebt al genoeg Seiko’s Wil. Kappen nou :slight_smile:

1 like

Ik stuurde hem vorige week nog een mailtje en hij antwoordde vlot zoals gewoonlijk alleszins :blush:

1 like

Lang niets gebeurd hier.

Is de toko nog open? De site die hierboven genoemd staat, zegt coming back soon.

Ik weet dat er iets op facebook is, maar dat heb ik niet en daar ga ik ook niet aan beginnen.

Hoe verhouden zijn prijzen (inclusief tax en zo) zich tot een chrono24?
Is het dan de moeite waard?

Dus mocht iemand info hebben om hier te posten dan graag.

Hoe kan ik zijn aanbod bekijken .
Krijg alleen maar linkjes naar fb insta of YouTube op z’n website

Via WhatsApp onder nummer
+81 80-6420-2824. :+1:

2 likes

prima, zeker de moeite waard, heb net weer een Grand Seiko besteld

2 likes

En hoe lang wacht je doorgaans op levering?

varieert erg van een week of wat tot 2 maanden toentertijd in het typhoon seizoen

1 like

Heeft hij onderhand weer voorraad?

Was de hele boel niet leeg geroofd bij Solojapan….

Goed om te zien dat hij weer “open” is.