Solojapan

Was net wat Seikootjes aan het zoeken, waaronder bij Magi / Solojapan: maar op eBay heeft hij momenteel 0 horloges staan.

Wellicht heeft hij de handel even On Hold gezet vanwege Corona.

1 like

Hij is verhuisd naar chrono24 met zijn (nu wel grotere) voorraad. Om het bovenstaande even aan te vullen: Ik heb al een aantal horloges van hem gekocht, waarbij ik over één horloge niet helemaal tevreden was. Uiteindelijk is alles redelijk prima opgelost, maar ik moest veel langer wachten op een antwoord toen er iets mis was (ik meen dat ik zelfs meerdere malen heb moeten mailen om antwoord te krijgen). Wanneer je een horloge wilt bestellen heb je meestal diezelfde dag nog antwoord. Al met al wel een prima verkooppunt gezien de prijzen.

Verstuurd hij dan nog vanuit spanje? Hoe heet hij op Chrono24?

Ook Solojapan. Op zijn facebook pagina staat hoe je op chrono24 kunt bekijken vanuit welke locatie ze worden verzonden.

1 like

Alles bij elkaar heeft het 10 dagen geduurd tussen mijn eerste contact per mail en vandaag de levering van een GS. Best even spannend om het geld direct over te boeken, puur op de ervaringen die ik hier op het forum heb gelezen. Maar achteraf erg gelukkig mee. Zou het een volgende keer opnieuw zo doen.

1 like

Alleen paar keer besteld bij Magi, de laatste aankoop was een GS. Toch wel spannend zo’n bedrag vooraf overmaken! Heb het toch gedaan gezien het de vorige transacties ook goed ging en zijn goede reputatie. Levering heeft een maand geduurd (Japan-Spanje-Nederland) omdat hij een (Brexit related?!) delay had bij de douane onderweg naar Spanje.
Communicatie is prima maar kan beter. Antwoord meestal binnen 2 dagen op vragen.

Toch heel blij met dit adres, zou over het algemeen niet snel dergelijke bedragen op voorhand overmaken, Magi heeft mijn vertrouwen hier in gewonnen.

1 like

Super ervaring met SoloJapan. Heb hem via Facebook benaderd voor een Casio GW-5000U-1ER. Kreeg vrij vlot reactie met een prijsvoorstel inclusief verzendkosten vanuit Spanje. Heb dit voorstel geaccepteerd en kreeg de optie om of per PayPal te betalen of per bankoverschrijving. Heb naar aanleiding van deze thread gekozen voor een bankoverschrijving. Na het overmaken kreeg ik vrij vlot een mailtje met daarin de bevestiging, hier moest ik wel om vragen. Helaas duurde het verzenden wel even. Ik heb het geld op een dinsdag(1 maart) overgemaakt(stond direct op de rekening) en het horloge werd pas de week erop op maandag verzonden. Hier werd ook niet over gecommuniceerd, maar ik heb hier ook niet naar gevraagd.
Horloge kwam op woensdag(gisteren) binnen en was bombproof verpakt.
Super tevreden en ik zal nog een kort stukje schrijven over mijn nieuwe aanwinst :slight_smile:

Al met al een goede ervaring. Alleen de communicatie kan soms wat vlotter. Ik kan jullie zeker aanraden om zaken met SoloJapan te doen :slight_smile:

4 likes

Weer een goede ervaring met Magi.
Voor broer, vriend en zoon van vriend een mooie Seiko Cocktail Time (resp. Blue Moon, Mojito en Mockingbird) besteld.
Mojito vandaag bezorgd.
Vriendelijke communicatie. Duurt wel even - kleine 3 weken - voordat ze er zijn maar voor de rest TOP !

3 likes

@patek
Ervaringen topics gaan over eigen ervaringen, samenvattingen graag op je eigen blocnote en niet hier, voor je 't weet moet tussen de samenvattingen naar de ervaringen gezocht worden… tx

1 like

2x met Magi zaak gedaan, 2x zeer moeilijk te verkrijgen/ultralimited JDM’s, 2x topervaring. 5 sterren.