Ik heb verleden week een GS bij Magi gekocht. Communicatie was aanvankelijk enigszins langzaam, maar begreep dat hij in Japan verbleef dus dat kan dan gebeuren. Daarna vlotte communicatie, verzending en levering. Alles conform beschrijving, netjes verpakt en goed geleverd. Top dus!
Hier ook prima ervaring met Magi van Solojapan. Ik heb geen Facebook en begreep dat via EBay duurder is, dus ik heb hem een mail gestuurd (met dank aan de foto van @mr_brakke hierboven waar het adres in staat). Vlotte en heldere communicatie, snelle verzending en alles helemaal in orde!
Ook een goede ervaring met Solo Japan na een vlotte communicatie, snelle verzending en 24 uurs levering via UPS. Alles netjes verpakt en geheel compleet! Zou er zo weer bestellen
Mijn eerste ervaring met Solojapan/ Magi is positief. Hij reageert via FB binnen een dag op berichten en alles verliep soepel. Wel wat vertraging met de Japanse post maar daar lag slecht weer (typhoons) aan ten grondslag.
Goed verpakt aangekomen, garantiekaart netjes ingevuld
Wel via Paypal betaald (kost 4% meer) maar voor een eerste transactie had ik dat er zeker voor over.
Alweer een goede ervaring met Magi van SoloJapan. Ik heb een SARB035 bij hem gekocht. Door mij via bankoverschrijving betaald en door Magi via UPS verzonden. Goede prijs, goede service en prima communicatie.
Horloge hangt inmiddels om de pols.
Heeft iemand het mail adres van solo Japan?
Heb een paar weken een mail gestuurd maar geen reactie op gekregen, misschien dat ik een verkeerd adres heb.
Bedankt alvast
Via facebook/ Messenger een bericht achterlaten, reactie meestal binnen 24 uur
Mail adres was toch correct, heb hem een herinnering gestuurd en dan kijken we wel.
Ik heb geen Facebook of messenger, horlogeforum is al genoeg voor mij
Bedankt allemaal
Kan iemand die zaken heeft gedaan per email mij even een PB sturen met het e-mailadres van SoloJapan? Alvast bedankt!
Pb onderweg…
Succes met je aankoop! Wat gaat 't worden?
Bedankt voor jullie reacties! Nog een vraag: Is het veilig om direct geld over te maken naar hem? Of kan ik beter voor PayPal gaan?
Veilig genoeg, is een Spaanse bankrekening en een betrouwbare verkoper
Gewoon overmaken.
Was bij mij allemaal zo geregeld.
&
is bij mij tot nu toe altijd prima gegaan…
Sarb033 gekocht bij SoloJapan. Verliep snel & vlekkeloos.
Weet iemand of Solojapan nog steeds levert? Ook tijdens deze crisis? En heeft dan iemand zijn e-mail adres voor mij? Alvast dank
Facebookpagina en messenger gebruiken als startpunt
Ik heb geen facebook. Daarom liever het email adres.
Goed bezig. Ik stuur je wel een Pb.
Ik heb als klant veel goede ervaringen bij Magi en ondertussen voor een ruime 10K aan horloges bij hem gekocht. Niets dan hulde. Maaaaarr…
Afgelopen Januari wat horloges besteld. Na goed contact een redelijk vlotte levering van twee horloges. Het derde zou op nalevering zijn. Begin maart gevraagd hoe het zat. Radiostilte. Na weer een mailtje in maart bleken er vanwege Corona moeilijkheden te zijn met de leveringen.
Ik zeg letterlijk: “prima vent, begrijpelijk, maar ik zou het wel waarderen dat je mij op de hoogte brengt als het niet zo lekker loopt allemaal.”
Na een mea culpa kwam nog het idee om rechtstreeks via Japan te leveren en een lager bedrag in te vullen. Met het risico om alsnog 25% af te tikken op een aardig bedrag heb ik daarvoor gepast. We moesten geduld hebben.
Mijn geduld heeft tot eergisteren geduurd. Ik heb gevraagd of ik de centjes terug kan krijgen omdat ik het niet tof vind dat er al dik drie maanden geleden muntjes zijn overgemaakt, en alleen onze Lieve Heer zicht heeft op de levering.
Radiostilte. En daar heb ik nou de schijtbalen van.
Moraal van het verhaal: als alles van een leien dakje gaat is het prima zakendoen met Magi. Maar zodra het wat tegen zit blinkt hij niet uit in communiceren of servicegerichtheid. Wees gewaarschuwd als je in deze tijden een JDM model bij hem besteld.