Sparen voor een Grand Seiko!

Gewoon in Amsterdam bij de Boutique of een van de andere Grand Seiko AD’s eens gaan passen.
Nadat ik een GS on gehad heb zag ik pas in waarom zo veel mensen er fan van zijn.

En daarna lekker in Japan bestellen en een hele hoop centjes in je zak houden :wink:

1 like

Mijn suggesties:

Maar bovenal een diepe buiging en respect!!!

2 likes

Proficiat, ben zelf 6jaar clean van drank, een 10 jaar van harddrugs en softdrugs en 4jaar en half van sigaretten :yum:. Ga voor Grand seiko is mijn mening :wink:

5 likes

Ben zelf 8 jaar geleden gestopt met drinken, weet hoe belangrijk het is. Die verjaardagen komen voor mij op de eerste plaats. Heb vanaf de eerste maand elke keer een bedrag opzij gelegd en er bij een verjaardag een horloge mee gekocht. Dat geeft een horloge dat extra iets. Ben zelf Grand Seiko fan, dus voor mij de Grand Seiko dus.

5 likes

Druk doende mee bezig zijnde… :slightly_smiling_face:

1 like

Hmm, daar moet ik me in verdiepen. Wist niet hoeveel dat zou schelen.

Lekker man. Goed bezig!!! :pray:t4:

1 like

Jij ook goed bezig. :+1:t5::+1:t5::+1:t5:

Een hele mooie mijlpaal! :hugs::pray:t3:
En je hebt zeker gelijk dat je die mijlpaal wilt vieren met een mooi horloge! Een mooi doel!

De GS is een mooi doel, maar de Citizen is ook gaaf!
Succes met je keuze!

1 like

Neem de prijzen in Japan + 21,6% er bovenop.

Vaak nog steeds een heel stuk goedkoper

2 likes

Quartzje :sunglasses:

6 likes

Dat is zeker een mooi horloge waard :facepunch:
De Ranger is echt mega, maar wel ‘sober’ :wink:
Maar zeker de moeite waard .

4 likes

Lijken wel fixen lugs bij de Ranger… :slightly_smiling_face:

1 like

Wat een mooi prestatie! Daar mag je je zelf zeker voor belonen met iets blijvends!!

Zowel Tudor als GS zijn meer dan prima en kun je eigenlijk geen verkeerde keuze maken.

Gewoon een aantal keer verschillen modellen van beide merken gaan passen. (Een Tudor geef echt een ander gevoel dan een GS het een niet beter of slechter dan de ander maar wel echt anders).

Daarnaast is het om de pols anders dan allen plaatjes die je hier voorbij ziet komen.

Paar jaar geleden was ik na het zien van alle plaatjes en YouTube filmpjes overtuigt dat ik een GS zou gaan aanschaffen… maar naar een aantal keer naar de AD te zijn geweest en er aantal om heb gehad kwam ik er achter dat ik GS en super mooi merk vind en ze super mooi vind als een ander ze draagt maar dat het niet mijn merk is….

En met Tudor precies andersom vond ik maar wat saai op de plaatje. Paar keer om gehad en uiteindelijk draag ik die na 6 jaar nog steeds met heel veel plezier…

Succes met je keuze, ben benieuwd wat het gaat worden.

3 likes

GS op sailcloth dat zie je niet vaak. Maar deze combi ziet er top uit :+1:

2 likes

Mooie overwinning op jezelf :trophy::facepunch:t3:

Ik zou lekker sparen en dan onder andere de modellen die je noemt op een goed adres lijfelijk passen.
Ik had dat een horloge waar ik weg van was in het echt behoorlijk tegenviel.
Maar GS en Tudor zijn voor mij ook :drooling_face: :drooling_face:

1 like

Zeker! Dat zie je gewoon al op simpele foto’s, zonder twijfel. De Ranger is wat meer tool, ligt ook maar net aan je smaak van dat moment. Ik kick bijv. nu op zwarte horloges, dark side of the moon, AP, en de Carbon Anti shock pilot van IWC … en ook de G’s. Gaat vanzelf weer over :grin:

2 likes

15 likes

Over horloges betaal je 21% btw, en eigenlijk ook nog 4,5% invoerrechten. Dan komt er mogelijk nog 20 Euro handling bij. Ik ga altijd van aankoopbedrag keer 1,26 uit, dan kan het alleen maar meevallen.

1 like

Kijk je dan echt op Japanse sites? Want als ik op Google naar Japanse winkels zoek met GS horloges dan kan ik die taal toch echt niet lezen. En de Engelse sites zitten dan weer in Maleisie ofzo. En dan zie ik geen prijsverschil met US en ben je met invoerrechten enzo hetzelfde kwijt als hier in NL.