Sparen voor een Grand Seiko!

Ja, dat is een goede. Ik heb er nog nooit een fysiek in handen gehad. Denk dat ik daar pas achter ga komen als ik ze ga bekijken.
Oo het oog dacht ik een Snowflake. Maar de hele strakke vind ik ook super mooi. Denk dat ik het dus pas weet als ik ga passen.

1 like

Het valt me op dat je buiten de GS enkel horloges opgeeft die eerder tool georienteerd zijn.

Waarom dan zo geen GS?

5 likes

Even een hartje, met name voor Murakami!

1 like

Mooi verhaal en respect. Ik heb geen suggesties, maar ga dit volgen en verheug me nu al om je definitieve keuze te zien naast die 10 jaar penning zeg maar…

Niks mis mee, dacht ik zo. :slight_smile: Je went er heel erg snel aan.

Mocht @Weppenzeiler het nog niet gespot hebben… Ik verkies GS boven Tudor. Heel erg.

10 likes

Prachtig horloge. Maar ga zeker passen: het is geen kleine jongen.

Ik geef je nog een suggestie. Ik heb in december mijn eerste ‘grail’ gekocht. Een Citizen Chronomaster AQ4020-54Y. Met 37,5mm een wat bescheidener maat. Voor mij een perfect horloge :ok_hand:

16 likes

Haal daar nog maar €100/150 vanaf hoor na import :wink:

Top om te lezen. Tudor heel mooi, GS een andere wereld.

1 like

Mijn beste,

10 jaar Clean!!
Waanzinnig man!! Mijn complimenten!!

Wat goed dat je zelf de verandering bent geworden,
in de wereld die je zelf graag wilt zien. :four_leaf_clover:

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

En nog even On Topic:
TUDOR. :rofl:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik ga gewoon beide proberen en dan zien wat er definitief uit gaat komen. Al verwacht ik toch GS haha.

2 likes

10 jaar clean, wat een mijlpaal :+1:t3::+1:t3: geweldig man!
Wat betreft de keuze van het horloge geef je zelf het antwoord al , GS is echt een subliem horloge met een mooie geschiedenis!

Geweldige prestatie top, wat betreft het horloge koop echt alleen wat jij mooi vind. Jij zult het moeten dragen en naar kijken, succes met je zoektocht,

Een prachtig doel en verdiend kado ! Daar hoort dan voor mij bij wat jezelf het mooiste vind, dus dan maar even doorsparen en aangezien je een doorzetter bent gaat dat best lukken.

Top prestatie!

Nee Henk, da witte gij ook :wink:

1 like

Prachtige mijlpaal en mooie beloning! Las met verbazing je bericht, zit in exact dezelfde situatie. Dezelfde cleantijd, alleen zal ik 18 juni dit jaar de knoop door moeten hakken. Tudor of gs, bijna onmogelijke keuze. Als mijn budget het toeliet, beide! Ben erg benieuwd wat het wordt (voor jou en voor mij :sunglasses:)

6 likes

Gefeliciteerd! Mooie gelegenheid om iets moois te kopen.

Als je overigens een Snowflake wil, er is onlangs een quartz versie uitgebracht in dezelfde kast als degene die fate liet zien. Deze is ook wat goedkoper, misschie dat deze 2e hands in de toekomst binnen budget valt? De SGBX355:

e

4 likes

Zelf weer de regie gepakt, respect!

De keuze heb je natuurlijk al gemaakt. En terecht. Zoveel moois en modellen. Probeer de komende periode vooral de verschillende GS’s.

En mocht je dan toch nog een ander horloge overwegen maar wel net iets anders, kijk dan vooral ook eens naar The Citizen.

Edit: @Piede was me al voor :blush::+1:

Of deze The Citizen Chronomaster.

11 likes

Wat gaaf, en uiteraard wat goed! Mooi om te lezen.

Benieuwd wat je gaat kiezen. Hier is beide ook helaas geen optie haha.

1 like

Ja, die Citizen die jullei hebben gedeeld is echt ook supergaaf zeg. Die moeg ik sowieso onthouden.

1 like