Sparen voor horloges, flipperitis

Mijn vrouw vind het gelukkig wel prima… Ik heb echt te doen met mensen die de vrijheid niet krijgen om zo iets aan te schaffen… Ok als het van gezamenlijk geld zou gaan is dat natuurlijk weer ‘‘anders’’ maar ik zou toch écht wel mijn eigen gang willen kunnen gaan met mn eigen geld… Zeker als het er wel degelijk gewoon IS…
Nu moet ik heel eerlijk zijn, ik werk eigenlijk al een paar jaar niet meer en ik weet dat ik binnenkort in het buitenland ga wonen waar er al een huis klaar staat, ik geen enkele stress van dure hypotheken of wat dan ook heb en het geld dat ik als inkomen heb gewoon ruim afdoende is om daar en hier te leven. Ik heb verder niet enorm dure hobby’s behalve nu en dan vakantiereisjes maar ook daar ga ik niet aan de zuip of naar de hoeren. Als het elke maand net aan rondkomen was zou ik mij ook geen dure horloges willen veroorloven.

1 like

Super, deze moet ik gebruiken als ik nog comentaar krijg van vrouw of ouders… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Mooi topic dit. Mooi om te lezen hoe verschillend iedereen zijn of haar keuzes maakt voor een (duur) horloge. Of je er nu kneiterhard voor moet sparen of dat het slechts wisselgeld is, de passie is er niet minder om :+1:

2 likes

ben jij zo laat met aanleveren, of is je boekhouder zo laks?

een eerste indruk “hoe heb ik gedraaid” merk je toch aan je bankrekening en wat je privé hebt uitgegeven?

Wil je je cijfers niet eerder? stuur maar een PB
:slight_smile:

what the fuck…

Ik heb zeker wel een idee, maar precies uiteraard niet.

Ik lever altijd eerste kwartaal nieuwe jaar de boel in van dan 2jaar daarvoor.

Dus nu is 2016 aan de beurt.
Is zo gelopen omdat de boekhouder idd een periode het zo druk had dat deze weg zijn verzoek was.
Vast de grote voor en de kleinere achteraan aansluiten.

Vind het op zich prima hoor.
Al ben ik wel bezig met overstappen, ze zijn overgenomen door groot bedrijf en nu vind ik er niet zoveel meer aan. Het persoonlijke is helemaal weg.

Je mag uiteraard altijd in pb vertellen wat je mij kan bieden. Ik beloof niks, klant van mij staat nu bovenaan het lijstje van gegadigden die mijn spul mag gaan doen, maar de knoop is nog niet doorgehakt.

Iemand die op deze wijzen klantjes werft zou ik mijn boekhouding NIET laten regelen

Deponeringsplichtig of heb je een EZ/VOF?
Als het een BV’tje is dan zou ik toch echt even achter de oren krabben Hans…

Geen bv.

Maar idd, zoals ik al aangaf.
Het past niet meer bij mij sinds ze overgenomen zijn.
Merk alleen dat overstappen lang duurt, geen haast bij.
Los van dit punt doen ze wel prima boekhoud werk.

Dank voor het bespreken van dit punt heren.

:smile:

Ik denk dat je hier precies het juiste hebt gedaan. Indien het niet goed voelt , niet doen! Waarom zou je. Het gaat erom wat jou blij maakt. Ik heb dat heel lang gehad met Rolex. Ik kon genieten van omega, panerai en iwc en moest niets van rolex hebben. 1,5 jaar geleden toch de stap gemaakt naar rolex en op dit moment toch wel een van mijn favorieten.

2 likes

Vrouw en kinderen eruit flipperen. Oh… Nee, dat kost ook nog steeds een hoop :wink:

Als single iemand is het wat makkelijker geld aan een horloge uit te geven ipv schoolboeken, pokemon prullaria, etc.