SPB147 als opvolger voor mijn SKX?

Via insta gaat sneller. Hij is echt slecht in mail idd…

Kijk je verder dan alleen Seiko?

2 likes

Ga lekker voor een San Martin. Seiko uurwerk met een veel beter QC en een prijs zoals Seiko vroeger hoorde te zijn.
9194b39efb2c1ec08166c483b41be461055a2641_2_666x500

4 likes

Bedankt voor de tip!

Jawel, maar vaak gaat het oog toch wel richting Seiko merk ik

De Longines hydroconquest is er ook in 39 mm en heeft zeker een eigen gezicht. Ik probeer maar wat hoor.

3 likes

Leuk voor naast je Pagani Design

2 likes

Je weet echt niet waarover je praat. Kwaliteit is superieur vergeleken met Seiko.

Wel een gezicht waar alleen een moeder van kan houden…

Christopher Ward heeft ook een vintage diver. Die zijn zeker vergelijkbaar met Oris wbt. kwaliteit.

2 likes

Christopher Ward, aanzienlijk meer zelfs

Ik waardeer je suggestie, maar vind de Hydroconquest te druk. Er gebeurt teveel met teveel verschillende elementen op zowel de wijzerplaat als de bezel. Dat wordt hem niet voor mij

1 like

Misschien moet ik hem maar eens proberen dan.

De verkoopsites a la aliexpress en foute snuisterijen, schrikken mij af. Naast het feit dat de designs van begin tot eind gejat zijn.

Zodra de Chinezen serieuze eigen designs gaan maken moeten veel tradionele horloge bedrijven zich zorgen gaan maken hoor.

San Martin levert echt wel hoge kwaliteit… maar jat inderdaad de designs nu nog wel.

Seagull heeft al wat eigen designs…

Idd heb de SPB149 en de ORIS 65 (movember) tegelijk in bezit gehad en uiteindelijk heeft de ORIS het veld moeten ruimen. De Seiko voelt/is robuuster. Meer een tool watch.
Ik ben er erg blij mee in ieder geval en jan hem zeker aanraden.

Persoonlijk had ik het mooier gevonden als de 149 een “No date” was maar goed. Dat is het enige.

3 likes

Ga maar eens goed de reviews lezen op youtube o.a. Er is op Ali veel troep maar San Martin is dat echt niet. Steinhart jat ook alles. Bij San Martin krijg je waar voor je geld en geen teleurstelling zoals ik de veel te vaak bij Seiko heb gehad. Ze lopen nu ook te veel naast hun schoenen met hun belachelijke prijzen.

Hij is erg mooi maar zou ook de SKX houden. Kunnen prima naast elkaar toch?

Dit moet je mij even uitleggen in Jip en Janneke taal.

1 like

Ik snap het. Je bent boos op Seiko.

1 like

Ik pak mijn SKX nagenoeg niet meer, dus die mag het veld ruimen voor iets nieuws

Nee niet boos maar heel vaak teleurgesteld. :wink:

1 like