Als ik mijn speedmaster voor een full service bij omega aanbied worden dan de beschadigingen aan de kast ook weggewerkt. Of is dat meerprijs?
Ik ben geen expert maar dat is tegen een meerprijs.
Foto?
Balen, maar (ik ben geen expert) vrij eenvoudig te verwijderen door bijv W&V in Alkmaar, zonder dat je echt dikte van de kast zult verliezen. Ten overvloede: Op geborstelde delen NOOIT met cape cod gaan klooien. Tenzij je een mooi glimmende zijkantje wilt.
Komt goed!
Kan ik over meepraten 
Zou mss beter zijn om deze voor een prijsje via mp te verkopen en een nieuwe te kopen.
Zo ontving ik een keer een als nieuw aangekondigde speedy met schade. Snel geswapt: de vlam kon nooit meer overslaan…
Of dit voor lief nemen en laten zien dat je Speedy een mooi leven heeft!
Ik vind het wel meevallen hoor. Gewoon normale draagsporen. Laten zitten en beurt in Alkmaar doen. Is goedkoper en goed.
Gepolijste horloges hebben minder charme vind ik en je draagt ze niet snel want angst voor krassen die er met een paar weken weer inzitten. Met normale gebruikssporen draag je hem zonder zorgen 
Mijn Speedy is 48 jaar oud en leeft!
Bij mij hadden ze de zijkant ecen bijgewerkt vanwege een krasje. Kon ik op wachten.
Even met een droog nieuw schuursponsje in de richting van het borstel patroon rustig 1 kant op vegen…
Vroeger ja. Inmiddels niet meer. Omega service centre betekent ook omega prijzen.
Heb je het dan over W & V Bert ?
Ja. Blijft topadres, maar fors duur geworden. Mijn speedy werd twee jaar geleden voor minder dan 400 euro volledig geserviced incl nieuw glas. Nu zou ik voor m’n mark2 750 euro kwijt zijn voor hetzelfde werk.
Ai, dus toch goed begrepen, 
Jammer hoor !
Oef, Omega service, alleen voor de echte masochist… 
Daar schrik ik van. Ze waren altijd schappelijk. 750,- voor een Speedmaster is erg veel. Daar prijzen ze zich de markt mee uit. Ze zijn dan fors duurder geworden. Pffff.
Dit dus !