Speedmaster cal.321 jaartal? en service?

Dat ga ik beslist doen, of Ferry dat wil en doet kan ik niet beloven maar voor en na zeker, hoewel ik het cosmetische gedeelte laat voor wat het is (indien mogelijk natuurlijk)

3 likes

Horoluma = origineel tritium
Alchemist relumer = luminova met tritium glow effect

3 likes

Die doen dat sowieso. Met NOS tritium. Dat heeft zn lichtgevend vermogen inmiddels wel verloren.

3 likes

Ah, dank. Dat wist ik niet.

1 like

Speedmaster ligt inmiddels bij Ferry in Heerlen, die gaat hem weer netjes in orde maken, uurwerk was vuil en verdroogde olie maar verder geen ernstige dingen gelukkig. Het is een 105012-66 dus een cal. 321 uit 1966, en volledig origineel, mooi om te weten.

15 likes

9 likes

6 likes

image

4 likes

4 likes

image

4 likes

5 likes

10 likes

Hierbij wat foto’s zoals beloofd☝️ de kast, de wijzerplaat, de band én het originele plexiglas blijft op mijn verzoek zoals het is.

7 likes

Deze gaat weer prachtig worden. Mooi om te lezen dat er weer wat liefde aan geschonken wordt.
Ik denk dat veel mensen er jaloers op zullen zijn.

Alvast veel draagplezier!

2 likes

Kroon en pushers worden wel vervangen?

1 like

Ik denk het niet, ik laat het helemaal aan Ferry over, voor mij is het belangrijk dat het horloge netjes loopt, de buitenkant het liefst zo origineel mogelijk.

4 likes

Mooi dat je deze laat opknappen !

1 like

Pre-moon, DON bezel, heel gaaf. Je had je vader natuurlijk liever nog gehad maar dit is wel een geweldig aandenken.

4 likes

Wat een mooi verhaal en wat gaaf dat je hem zo laat opknappen. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat, kan niet anders zijn dat hij er fantastisch uit gaat zien. :smiley:

1 like

Mooi origineel laten en niet mee gaan zwemmen of douchen…