Speedmaster: Kan dit?

Zelf heb ik de Pro ook gehad, 3 weken… toen was ik het opwinden zat.

Los van dat de Pro denk ik niet snel te groot is, zijn in mijn ogen de andere niet de ‘real deal’… er is er maar 1 de moonwatch. Mocht je dat niet uit maken, dan kun je idd de maten tegen elkaar afzetten.

Het is en blijft een super mooie klok!

2 likes

Als je “de” Speedmaster wilt, wil je niet de Reduced. Die zal uiteindelijk toch moeten wijken voor "“the real deal”. Ik heb 16,5 cm polsen en 't kan. Nou draag ik 'm wel op een vintage 1171, die veel minder dikke endlinks heeft. Scheelt visueel best.

Een 1171 is nog nieuw via Omega te krijgen meen ik, als je maar dokt. Of inderdaad op leer - maar koop dan toch de volledige set, als je het zeker weet kun je evt. de moderne band voor goed geld als nieuw verkopen.

7 likes

Die oogt net zo groot op die foto…

1 like

De lugs vallen niet over mijn pols iig :wink: maar de foto is inderdaad geen 10

Gegeven het feit dat een spiegelshot een beter beeld geeft en een recht-op-en neer wristshot altijd overhang suggereert zou dit net moeten kunnen. Maar het moet niet groter worden.

Mijn smaak tendeert naar kleiner. Dat gezegd hebbende: Een spiegelshot is beter.

:+1: Dat dus.

1 like

Onzin er zijn een boel Speedmasters!
Er is maar één moonwatch; de rest zijn gewoon “echte” Speedmasters…er is niet zoiets als “de” Speedmaster.

Versies met datum aanduiding hebben echt wel toegevoegde waarde net als een automaat vs. Een handopwinder.

1 like

Zojuist de speedmaster terug ontvangen na een volledige service. Speciaal een pocket shot gemaakt voor hier

3 likes

@haaky Alles kan. Belangrijk is ook of het lekker zit. Zat het lekker? Doen!

1 like

Helaas was de band niet op maat, dus van echt dragen is het niet gekomen. Hij ‘zat’ dus niet echt om de pols, maar lag er op :joy: