Ik vind het oprecht een mooie speedmaster om te zien, veel leuker dan het origineel, maar mods trek ik slecht.
Dan vooral niks aan je huis veranderen, want dat heef de architect niet zo bedacht.
Nou vind ik die originele al matig uitgevoerd. Op die redial lijkt Mars wel of je de bodem van een potje rode waterverf hebt bereikt.
Koop de echte dan .
Mijn huis is in de 100 jaar dat het staat zo veranderd dat er weinig meer van origineel is.
Ik moet hem juist verplicht in originele staat houden (niet dat ik daarover klaag).
Ik heb een keer een monument laten schieten om die reden… maar dat had een donker eikenhouten interieur met glas in lood van een architect. Dat was me te bepalend.
Had graag meer authentieke details gehad, maar die zijn er in de 100 jaar dat het staat er al gewoon uitgesloopt. Daarnaast was het toen denk ik ook niet echt classy bouw… dus vraag me ook af hoeveel er in gezeten heeft.
We hebben 1 paneeldeur , en wellicht een dichtgetimmerde…
Ja, dat snap ik wel. Wij hebben gelukkig geen rijksmonument.
De buitenkant moet wel gelijk blijven, binnen kunnen we volledig onze gang gaan.
Heb hiervoor in een gemeentelijk monument gewoond, daar was de VVE verantwoordelijk voor de hele buitenkant. Kon ik ook prima mee leven, maar was je inderdaad binnen vrij.
Dit is gewoon een ouder huis, wat een samenvoeging is van een onder en een bovenwoning. Denk dat bij die samenvoeging (minimaaal 40 jaar geleden) al veel van wat er was kapot is gemaakt.
Maar goed, leuk huis, betaalbaar en je moet wat he
Precies.
Dat, en kom maar eens aan een echte wijzerplaat als er überhaupt zo weinig horloges zijn waar die eigenaars echt hun wijzerplaat zelf willen houden.
tja… als je het horloge voor jezelf houd is het leuk maar als je hem ooit, weer wilt verkopen zou ik het niet doen.
…zet je toch gewoon de originele plaat en wijzers er weer in!
Deze wijzerplaat is (was) redelijk te verkrijgen en is even echt als die in de originele mitsukoshi’s. Blijft echter wel een ‘mod’ natuurlijk…