haters … ik ben al lang blij dat ik niet alles mooi vind , keuzes maken tussen wat ik wel mooi vind is al lastig genoeg
ik vind het altijd leuk verschillende uitvoeringen voorbij te zien komen dat zeker
haters … ik ben al lang blij dat ik niet alles mooi vind , keuzes maken tussen wat ik wel mooi vind is al lastig genoeg
ik vind het altijd leuk verschillende uitvoeringen voorbij te zien komen dat zeker
Lekker doen als je 't vet vindt.
Je verliest er niks aan, als je hem wil verpatsen heb je zo de oude er weer in.
En daar sluit ik mij helemaal bij aan !
Gewoon even nieuwsgierig als deze referentie limited was, hoe kom je dan aan een originele dial om hem om te bouwen?
Ik vind het trouwens wel tof, leuk om zo nu en dan eens om te wisselen.
Kende hem niet.
Ik denk van hier;
vind het knap veel geld voor iets wat niet origineel is …
Niet origineel in de zin dat het niet bij het horloge hoort. Of niet origineel in de zin dat het redials / fake zijn?
ik mag hopen dat de dails voor dat geld origineel is … maar 800 pond plus verzenden erin laten zetten …
als je dan zo’n versie zou willen … verkocht ik die je had en ging voor het origineel …
maar puur wat ik zou doen, je bent zo €1000,- verder
@anon98360732EV
My thoughts exactly dikke 1k euronen voor een dial.
Ik snap opeens waarom TS dit zich afvraagt :
On the other side (of the moon phun intended) hobby mag ook gewoon geld kosten en als je het mooi vindt waarom ook niet !
Ik zeg DOEN! en ben benieuwd naar de foto’s
Lekker een goede kopen, klopt het geheel en anders zit je altijd met het idee dat het eigenlijk geen echte is…
Full set volgens de foto’s.
Dank voor alle reacties. Het is zeker nooit mijn bedoeling om iemand iets op de mouw te spelden. Zal nooit beweren dat iets origineel is wat het niet is. Maar het idee om een speedmaster te pimpen (ook niet gekocht als full set) vind ik interessant.
Heb ik gezien….korte rekensom leert mij dat ik 4 k meer mag neertellen voor een origineel die er exact hetzelfde uit ziet… met zelfde caliber…. Voor dat geld heb ik er 2….
Maar, emotioneel? Wat doet een echte met de juiste caseback hetzelfde als wat je nu voor ogen hebt?
Ik betwijfel dat namelijk. Bovendien, een echte verkoop je ook weer voor die prijs, of misschien meer. Een gewone met de mars wijzerplaat? Waarschijnlijk toch een stuk minder, want het klopt ook niet voor de ander. Wijzerplaat terugzetten? Sja, is het horloge na die 2 ingrepen nog net zo goed als nu?
Precies, ik zeg (nog steeds) gewoon doen !
En idd een purist doet dit wellicht niet, maar als je toch al de speedmaster hebt, en je dit gewoon tof vindt lekker doen toch ?
Beter nog over limited editions gesproken, een Moon to Mars dial met gewone caseback (die je toch niet ziet als … euh eigenlijk zie je die idd NOOIT dus overrated en al helemaal geen 4k meer waard).
Tenminste zo zou ik het zien.
Ik had wel verwacht dat iemand er een polletje aan zou wagen! Mijn mening is lekker orgineel laten voelt toch nooit goed dat je moet uitleggen dat het niet orgineel is en dus puur voor looks gedaan is
Ik zou er geen seconde van wakker liggen als er een andere plaat in mijn speedmaster zou liggen die niet overeenkomt met de papieren.
Ik zie het als een auto wrappen. Je koop een zwarte maar je vind groen toch mooier. Lekker laten wrappen.
Ik zie hiet meer zo:
Doen alsof je horloge duurder/bijzonderder is dan het is. Het klopt gewoon niet meer.
Tsja, die mods maken het gewoon frankenwatches toch?
Ik weet niet wat een limited speedmaster waarvan er 300 zijn moet kosten, maar zal vast meer zijn dan een reguliere speedy.
Er zijn meer losse Mitsukoshi dials verkocht dan er originele exemplaren van zijn…