Speedmaster only II

Iemand die van zijn Forstner flat link af wilt (20mm)? Let me know.

Gewoon geweldig :heart_eyes:, als je het weg gaat doen ga je er uiteindelijk spijt van krijgen :+1:

1 like

Zou het? Ik ben bang dat met alle andere horloges in de doos deze er nooit uit komt :sweat:

Maar je hebt gelijk ik vind hem erg tof. Wel minder te spreken over afstelbaarheid van de stalen band. Ik krijg hem net niet lekker.

We gaan het zien. Heb een bod die ik overweeg maar ben nog niet overtuigd :joy:

1 like

Verstelbare sluiting van de PO op knutselen voor nog geen 200 euro. Dan zit hij perfect. :ok_hand:

1 like

Ach ja, ik begrijp het heb er soms ook last van. Ik wil er niet één kwijt, als ik de Speedmaster weer omdoe hou ik het zeker een paar dagen om en genoet er weer volop van.

Er zijn Omega clasps die verstelbaar zijn (punt is dat er dan geen Speedmaster Professional op staat maar alleen Omega)

1 like

Meer info hier:

1 like

Ja ik had al zoiets vernomen maar vind ik een beetje geknutsel. Heb hem nu op leder gezet. Omega had eigenlijk een betere fijnafstelling moeten integreren vind ik. Ben verwend met de glidelock ben ik bang :innocent:

Afleesbaarheid en draagcomfort op leder is top!

thanks, ik ga het lezen maar ik ben bang dat hij uit de doos gaat :innocent:

1 like

Het is bijna gelijk aan glidelock. Kan het echt aanraden!

1 like

Eens, net als deze :point_down: heeft gewoon glidelock

Maar de Speedmaster blijft master :ok_hand:

3 likes

Ik had hem zaterdag een ap gestuurd met de vraag voor betere foto’s ik heb tot op heden geen reactie gehad.
Aangezien jullie berichten dat hij al een hele tijd op mp staat valt betrokkene af als verkoper van mijn “nieuwe”
Speedy.
Maar goed heb nog even te gaan, er komt wel weer een ander.

1 like

Eens, de verstelbaarheid van de band is niet heel precies.
Ik ben hem op een 1171 van Uncle Seiko gaan dragen. Ziet er tof uit en verstelbaarheid prima.

1 like

Er is toch een extra US incomming :innocent:

1 like

9 likes

Speedy Tuesday!!

4 likes

10 likes

Hmmm aftermarket bandje? Metaal ziet er heel anders uit en sluit niet echt soepel aan op de lugs? Of hoort dat zo/?

Het is een vintage horloge dus zou heel goed de originele band kunnen zijn.

Gevouwen schakels en endlinks eisen hun tol na jaren dragen. Kijk voor de grap eens naar vintage DJ’s op jubilee.

1 like

Houston calling @Watchstick_81! :grinning:

Uw huiswerk voor vandaag. Vanavond inleveren aub.

2 likes