Speedmaster only II

afbeelding

Snoopy roddels deel 2 :wink:
Voor de nieuwe Silver Snoopy die over drie weken bekend wordt gemaakt: Prijs lijkt idd ergens rond de 9500 euro te gaan liggen. Er schijnt veel blauw in het ontwerp te zitten en geen gouden elementen (zoals de 50th). Het wordt geen limited edition maar een limited production. Dit is wat links en rechts wordt gelekt door mensen die onder embargo niks mogen melden, maar wel dit soort hints geven haha.

Heeft iemand anders nog wat nieuws uit de wandelgangen?
Just for fun uiteraard.

3 likes

Lekker zo’n racing strap!

1 like

Blijft mooi zo’n dekseltje :grin:

8 likes

Mogguh!

17 likes

10 likes

Lume! :sunglasses:

28 likes

I can see the light… :first_quarter_moon_with_face:

1 like

SpeedyTuesday :sunglasses:

21 likes

Ik vind nato banden persoonlijk ontzettend lelijk, heb toen een MN strap geprobeerd. Dat staat echt 100x mooier naar mijn mening

Deze zou ook mooi staan op een licht bruine lederen band

Verder prachtig ding!

20 likes

Geweldig model!

Na een tijdje op bruin leer nu weer lekker terug op de 1171/633 stalen band :heart_eyes:

13 likes

Voormalig Kwik Fit werknemer @anon50762135 heeft er eens wat over geschreven.

1 like

Waar ik al bang voor was is toch echt uitgekomen. M’n nieuwe Sub draagt zo fijn dat de Speedmaster, ook al is ‘ie nog maar een maandje jong en maar 2x gedragen, de collectie moet verlaten voor wat financiële ruimte :frowning: Tot die tijd staat hij op een geweldige racestrap van Perpetual Watch Lover :slight_smile:

7 likes

9 likes

Deze ziet er uit alsof ze hem rechtsstreeks met de rasp vd kroko af hebben gehaald.

1 like

Preorder Forstnerbands flat link is zojuist geopend. Solid links, solid end links en bij de laatste schakels voor comfort iets stretch. Ik ben benieuwd. Ik heb de volledig brushed versie besteld. Wordt volgende week verzonden.

7 likes

Kosten? Ben erg benieuwd, ziet goed uit zo op t eerste gezicht

120 GBP, verzending uit VK

Iets onder 150 euro inclusief verzending naar NL (120 GBP voor de band en 12,65 GBP voor verzending naar NL).

1 like